Hop til indhold

Scam sider

Featured Replies

Skrevet

Hej, jeg har oplevet at kvinder man skriver lidt sammen med her inde fra, føre en ind på diverse dating sites hvor det så koster noget at sende beskeder. Men virker det virkeligt for de kvinder? Er der nogle der hopper i med begge ben og betaler ? 

Skrevet
Hr_Jern_Agent skrev, for 52 minutter siden:

Hej, jeg har oplevet at kvinder man skriver lidt sammen med her inde fra, føre en ind på diverse dating sites hvor det så koster noget at sende beskeder. Men virker det virkeligt for de kvinder? Er der nogle der hopper i med begge ben og betaler ? 

Tjaaa der er jo nok nogen som falder i siden det godt kan betale sig at bruge den tid det nu tager at få dig lokket i en fælde. 

Herudover er dem du kalder kvinder, nok bare mænd som får sig et billigt grin.

Der er en del mennesker i Danmark som faktisk ikke har et (sex)liv. ;)

Skrevet

Det er udenlandske bagmænd der styrer et utal af sider med samme koncept og enslydende navne, og et par enkelte ansatte der styrer alle pigeprofilerne. De får så provision afhængig af hvor mange penge de kan lokke ud af naive, ensomme mænd der tror de er i gang med at lave en fræk aftale. De opretter som regel annoncer på annoncelight som lokkemad.

Hr_Jern_Agent skrev, 1 time siden:

Der er ingen kvinder involveret.

Redigeret af Lauersen

Skrevet
Hr_Jern_Agent skrev, for 4 timer siden:

Kvinder her fra sitet? Det tror jeg ikke på. Hvis det alligevel er tilfældet, er da da utroligt nemt at finde dem.

Skrevet
Prøver-igen skrev, for 4 timer siden:

Kvinder her fra sitet? Det tror jeg ikke på. Hvis det alligevel er tilfældet, er da da utroligt nemt at finde dem.

Det kan være at de scam-profiler der af og til dukker op bliver forvekslet med virkelige kvinder.

Skrevet
Lauersen skrev, for 2 timer siden:

Det kan være at de scam-profiler der af og til dukker op bliver forvekslet med virkelige kvinder.

Det laursen siger Det neden under her er feks. ikke en rigtig person / gp men systematisk spam fra scammer bagmænd og de popper op med jævne mellemrum ligesom idag og så anmelder jeg og andre brugere dem automatisk til admins som spam og admins fjerner deres opslag hvis du får lignende i din indbakke PB @Hr_Jern_Agent så anmeld den til admins

IMG_7757.png

Skrevet
Lauersen skrev, for 5 timer siden:

Ja de dukker op af og til, men man skal dælme være hurtig hvis man skal skrive til dem, inden de er anmeldt af brugere og slettet af admin.

Ts er ny herinde, så forstod ikke det han skrev

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.