Hop til indhold

party girl just arrive in Holstebro/ struer / lemvig/ skive

Featured Replies

Skrevet

Underligt der ikke er nogen som kan berette noget, siden hun har lokationer overalt i Jylland og på Fyn.... Også underligt annoncelight.dk tillader den slags annoncer

God dag til jer :-)

Skrevet

Jeg besøgte hende i går. Det er hende på billederne og hun er lige så flot og har en fansastisk petit krop, men så stopper de positive ord også. Hun var meget sød da jeg skriver med hende, men da jeg kommer åbner hun døren uden et smil og jeg kan se hun bare vil have det overstået. Jeg betaler aliggevel for en halv time, da hendes udsende tiltaler mig. Hun har en seng på ca. 200x120 hun lægger et håndklæde på det korte led, så der ikke bliver plads til den vilde leg. Når men hun begynder med bj. Jeg foreslår en 69ér, men det var ikke muligt. Efter et halvt minuts bj siger hun sex. Jeg spørger om hun kan ride mig. Det kan hun så ikke da hun har dårligt knæ og kun kan ligge på ryggen. Jeg tænker at jeg kan lige så godt blive færdig, så halvt stående på gulvet i en lidt ubekvem stilling ( der var ikke mere plads når hun absolut ville ligge sådan) er jeg lige ved at være i mål, da hun siger jeg ikke må komme inde i hende. Jeg når ikke at trække mig ud og bagefter spørger jeg om hun ikke er klar over hvad der står i hendes egen annonce. Hun siger bare at det er ok, men er tydeligvis ikke glad for det. På vej ud af døren siger jeg farvel. Hun svarer ikke, men smækker bare døren i. 15 minutter efter står jeg på gaden igen. Om hun havde en dårlig dag eller hun bare ikke bryder sig om at arbejde som GPér ved jeg ikke. Hun er en af de flotteset GPèr jeg har mødt, men jeg kommer ikke tilbage.

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.