Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har 2 gange med et års mellemrum været  tilfældigt forbi Thai Lanna Wellness i Brønshøj. Se deres hjemmeside for kontakt. Det er et massagested der ikke er meget omtalt herinde, jeg kunne således kun finde et par efterlysninger fra år tilbage uden feedback. Det er en fejl som jeg hermed forsøger at rette op på.

Har begge gange skulle ud af byen den vej og trængte til en god rygmassage. Har ringet, da jeg kørte forbi og begge gange var der ledigt hos den samme massør.  De er vist to og kan ikke huske navnet på hende der masserede mig, men lad os kalde hende M. M er en Milf, kraftig/stor (men ikke særlig høj), med store bryster og IKKE en SYT, det skal være helt klart. Jeg troede det var en grøn massage af en stærk kvinde evt med tilbud om HJ, som jeg havde planer om at sige nej til. Hun giver en fremragende rygmassage med kraft og albuer og da jeg sad ude i bilen igen havde jeg fået en ny ryg. Så en meget stor anbefaling herfra for massagen.

De gamle elefanter herinde kan huske at Thai Lanna holdt til på Østerbro og at det ikke bare var god grøn massage dengang. Det er det stadigvæk ikke.  Jeg havde valgt at beholde underbukserne på, men jeg blev bedt om at tage dem af med det samme: "det er jo olie massage" som M sagde mens hun kiggede på min krop og klappede på min numse. Efter en fin massage skete der overraskende ting startende med at mine baller blev spredt og jeg mærkede en dejlig tunge:-) Jeg opgav mit fortsæt om at optræde helt grønt og seriøst. Resten af timen efter rygmassagen var super; en meget service minded, sjov, legende og grænseløs kvinde. Det er denne slags oplevelser der viser Thai massagen fra sin bedste side. For os der foretrækker skønne erfarne glade  kvinder er dette sted en perle. 

jmk

 

 

Redigeret af Jmk
typo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jmk skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har 2 gange med et års mellemrum været  tilfældigt forbi Thai Lanna Wellness i Brønshøj. Se deres hjemmeside for kontakt. Det er et massagested der ikke er meget omtalt herinde, jeg kunne således kun finde et par efterlysninger fra år tilbage uden feedback. Det er en fejl som jeg hermed forsøger at rette op på.

Har begge gange skulle ud af byen den vej og trængte til en god rygmassage. Har ringet, da jeg kørte forbi og begge gange var der ledigt hos den samme massør.  De er vist to og kan ikke huske navnet på hende der masserede mig, men lad os kalde hende M. M er en Milf, kraftig/stor (men ikke særlig høj), med store bryster og IKKE en SYT, det skal være helt klart. Jeg troede det var en grøn massage af en stærk kvinde evt med tilbud om HJ, som jeg havde planer om at sige nej til. Hun giver en fremragende rygmassage med kraft og albuer og da jeg sad ude i bilen igen havde jeg fået en ny ryg. Så en meget stor anbefaling herfra for massagen.

De gamle elefanter herinde kan huske at Thai Lanna holdt til på Østerbro og at det ikke bare var god grøn massage dengang. Det er det stadigvæk ikke.  Jeg havde valgt at beholde underbukserne på, men jeg blev bedt om at tage dem af med det samme: "det er jo olie massage" som M sagde mens hun kiggede på min krop og klappede på min numse. Efter en fin massage skete der overraskende ting startende med at mine baller blev spredt og jeg mærkede en dejlig tunge:-) Jeg opgav mit fortsæt om at optræde helt grønt og seriøst. Resten af timen efter rygmassagen var super; en meget service minded, sjov, legende og grænseløs kvinde. Det er denne slags oplevelser der viser Thai massagen fra sin bedste side. For os der foretrækker skønne erfarne glade  kvinder er dette sted en perle. 

jmk

Link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kan ikke finde link på de gængse sider, måske derfor det går lidt under radaren herinde. Men de har en fin hjemmeside der signalerer grønt, derfor har jeg også holdt en sober tone i anmeldelsen:-):

Hjem - Thai Lanna Wellness

jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DDR
Jmk skrev, for 11 minutter siden:

De gamle elefanter herinde kan huske at Thai Lanna holdt til på Østerbro og at det ikke bare var god grøn massage dengang.

En gammel elefant husker også Lanna fra Østerbro hvor snablen ofte blev kildet - er det monstro samme mamasan som fra dengang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DDR skrev, for 2 minutter siden:

En gammel elefant husker også Lanna fra Østerbro hvor snablen ofte blev kildet - er det monstro samme mamasan som fra dengang?

Ja, de er vist det samme team:-) Og stadig skønne.

jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jmk skrev, for 2 timer siden:

M er en Milf, kraftig/stor (men ikke særlig høj), med store bryster og IKKE en SYT

Hvad søren er en "syt", @Jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sweet Young Thing i min ordbog;-)

Du ved 19 år 160 cm 46 kg smukt ansigt og en velsmagende k....:-) sådan een man forelsker sig så meget i at man gerne vil pakke dem ind og tage dem med hjem :-)

jmk

Redigeret af Jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i lørdags motiveret af denne tråd. Fik en time mix massage og hj til standard pris af Bam. Slank og vel i start 30’erne. Meget kompetent og regelret. Da jeg blev spurgt til ekstra hen mod slutning, havde jeg sat næsen op efter en hurtig b2b og afslutning for 500 ekstra. Men tiden tillod det ikke ifølg Bam. Så skulle jeg start nyt forløb op på 30 min b2b for 800 oveni, hvis det skulle effektueres. Lidt ufleksibelt men fornuftigt af hende. Det lyder til fra JMK,’s anmeldelse, at den anden kvinde er lidt mere fleksibel ift at opgradere med ekstra undervejs og med standard takster.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gladglad

Jeg var der i går. Hun hedder Nam hende der er stor. Og hun er virkelig temmelig buttet. Hun har de lækreste store bryster man kan tænke sig. 

Jeg er ikke til FP hos massørerne men jeg tror at hvis man har den interesse og kan lide store piger så er hun et hit. Hun var helt sikkert interesseret i at sælge det.

Hendes olie massage var jeg ikke imponeret af. Men det gør egentlig ikke så meget i den store sammenhæng.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gladglad skrev, for 17 timer siden:

Jeg var der i går. Hun hedder Nam hende der er stor. Og hun er virkelig temmelig buttet. Hun har de lækreste store bryster man kan tænke sig. 

Jeg er ikke til FP hos massørerne men jeg tror at hvis man har den interesse og kan lide store piger så er hun et hit. Hun var helt sikkert interesseret i at sælge det.

Hendes olie massage var jeg ikke imponeret af. Men det gør egentlig ikke så meget i den store sammenhæng.

 

Jeg var der torsdag til 1 time Golden hand massage. Det var den slanke og høje og det var super godt i starten men blottet for kontakt og indlevelse. Kan meget vel være mig selv der ikke var i stødet til mere så sagde pænt nej tak til HJ.

Den ældre buttede lyder som værd at besøge 

pakkede hun brysterne ud ? Og tror du der er flere menuer at vælge fra ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gladglad
MrMassageKing skrev, den 11.11.2023 at 08:23:

Jeg var der torsdag til 1 time Golden hand massage. Det var den slanke og høje og det var super godt i starten men blottet for kontakt og indlevelse. Kan meget vel være mig selv der ikke var i stødet til mere så sagde pænt nej tak til HJ.

Den ældre buttede lyder som værd at besøge 

pakkede hun brysterne ud ? Og tror du der er flere menuer at vælge fra ?

Ja hun pakkede dem ud. Og de var så dejlige som sådan nogle kan være.

Hun var gjorde hvad hun kunne for at sælge mig FP. Men det er ikke lige mig.

Hvis jeg havde scoret hende i byen havde hun gjort mig vildt liderlig med hendes fyldige krop.

Så god fornøjelse.

Glad

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det ikke Thai Nanna Wellness der lå tæt på Østerport station ? Der var en lille sød pige der hed Ploy for mange år siden.. Nogen der ved hvor er i dag,- hvis hun stadig arbejder i branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker også det sted, mest fordi massøren havde nogle store (og okay pæne) silikonebryster samt trimmet sin busk i hjerteform :P Massagen var standard, men det var ikke kun derfor jeg var der :D

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
swapswap skrev, den 13.11.2023 at 14:10:

Var det ikke Thai Nanna Wellness der lå tæt på Østerport station ? Der var en lille sød pige der hed Ploy for mange år siden.. Nogen der ved hvor er i dag,- hvis hun stadig arbejder i branchen.

Jo hende har jeg også mødt. Og Buki, som var en drøm. Så flyttede de af uransagelige årsager tiol Århusgade og derefter så åbenbart vidre. Hvorfor denne "Flugt"=

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring med Thai Lanna gennem de sidste par år har været at Nam oftest tog imod, men så blev man så også oftest overladt til seneste skud på stammen, med lidt forskel på hvor længe de forskellige piger så var der.

Nam er super, dog med høj fokus på den sjovere del af akten. Og det kan være svært selv at fokusere på andet når hun gumler på ens øreflip og taler godt for varene.

Resten har været lidt en blandet landhandel. Jeg har prøvet både den ældre model der først gav en glimrende massage og så hviskede i ørene “What you want?” og både kunne og ville levere det. Og jeg har prøvet en model Sweet Young Thing som jeg endte med at massere, bare så en af os havde oplevet en kompetent massage den dag. Og så lidt af hvert ind imellem. Men jeg tror kun jeg har haft to deciderede middelmådige oplevelser der på de sidste par år, hvilket er en ganske pæn succesrate. 

Hvis man er der for FP, så er Nam et sikkert bud. Er man der for massagen, så sig det, så skal de nok vurdere hvem der er bedst. Og er man ude efter en oplevelse, så dyk i lykkeposen og bare tag hvem der er der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst denne tråd, er jeg godt og grundigt forvirret. Har besøgt stedet 2 gange og bestilt hos Nam. Blev taget imod af en en ældre (måske 40-45) , buttet og ganske køn kvinde, med et stort forparti. Vist ind i rummet, hvor “Nam” så dukkede op. En yngre og ret køn, buttet pige, som også har et stort forparti. Hun talte kun engelsk, og virkede lidt genert. Ok til massage og helt forrygende til HJ. Har de “taget røven på mig”, var det i virkeligheden slet ikke Nam, jeg besøgte? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...