Hop til indhold
Fiplick

Joy' s swingerklub Kvindelig ledsager søges

Recommended Posts

Jeg er en nysgerrig fyr, der tænker på at besøge Joys swingerklub i Aarhus. Det er nyt for mig og søger derfor en kvindelig ledsager. Du kender måske stedet eller anden klub og har derfor mulighed for at introducere mig til swinger.

Ved ikke om det er det rette forum jeg slår op i ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Joys  har  en  medlems side  hvor  folk  skriver  når  de  deltager eller  søger  noget  bestemt.  Du  kunne  prøve  at  skrive  derinde,  tror  chancen  er  større  for  en  ledsager  end  på  et  forum  med  købesex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fiplick skrev, for 11 timer siden:

Jeg er en nysgerrig fyr, der tænker på at besøge Joys swingerklub i Aarhus. Det er nyt for mig og søger derfor en kvindelig ledsager. Du kender måske stedet eller anden klub og har derfor mulighed for at introducere mig til swinger.

Ved ikke om det er det rette forum jeg slår op i ?

Måske er Tucan klub noget for dig. 

De har rundvisning for nye gæster flere gange om ugen, først på aftenen. Det er en fin introduktion.

Tjek deres hjemmeside og kalender. Der er også en chat/forum, "mødestedet".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan er det med klubber på Sjælland - er det ikke 95% spild af tid, hvis man er single mand på knap 50?

Det står på min bucket list... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

spring ud i det hvis du har lyst de giver en rundvisning og fortæller dig om regler men sandsynligheden for at finde en kvinde på sådan et sted er lidt som og vinde i lotto, måske der er en kvinde i et par hvis du er mega heldig men igen lidt ala lotto, det jeg kender til det er det mest gamle swingere der står og rykker i bananen til dem der ligger og hygger sig uden de egentlig deltager

den ene af de 2 klubbesøg jeg har var netop joys og jeg kommer ikke igen, det var bare noget der skulle afprøves

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...