Fiplick 1 Skrevet 23. Oktober, 2023 Jeg er en nysgerrig fyr, der tænker på at besøge Joys swingerklub i Aarhus. Det er nyt for mig og søger derfor en kvindelig ledsager. Du kender måske stedet eller anden klub og har derfor mulighed for at introducere mig til swinger. Ved ikke om det er det rette forum jeg slår op i ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 522 Skrevet 23. Oktober, 2023 Joys har en medlems side hvor folk skriver når de deltager eller søger noget bestemt. Du kunne prøve at skrive derinde, tror chancen er større for en ledsager end på et forum med købesex. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bullaarhus 113 Skrevet 23. Oktober, 2023 Joys medlemsside kan først benyttes når man har været der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 932 Skrevet 23. Oktober, 2023 Fiplick skrev, for 11 timer siden: Jeg er en nysgerrig fyr, der tænker på at besøge Joys swingerklub i Aarhus. Det er nyt for mig og søger derfor en kvindelig ledsager. Du kender måske stedet eller anden klub og har derfor mulighed for at introducere mig til swinger. Ved ikke om det er det rette forum jeg slår op i ? Måske er Tucan klub noget for dig. De har rundvisning for nye gæster flere gange om ugen, først på aftenen. Det er en fin introduktion. Tjek deres hjemmeside og kalender. Der er også en chat/forum, "mødestedet". . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DeMont 12 Skrevet 26. December, 2023 Hvordan er det med klubber på Sjælland - er det ikke 95% spild af tid, hvis man er single mand på knap 50? Det står på min bucket list... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 219 Skrevet 27. December, 2023 spring ud i det hvis du har lyst de giver en rundvisning og fortæller dig om regler men sandsynligheden for at finde en kvinde på sådan et sted er lidt som og vinde i lotto, måske der er en kvinde i et par hvis du er mega heldig men igen lidt ala lotto, det jeg kender til det er det mest gamle swingere der står og rykker i bananen til dem der ligger og hygger sig uden de egentlig deltager den ene af de 2 klubbesøg jeg har var netop joys og jeg kommer ikke igen, det var bare noget der skulle afprøves Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg