Jyskpik 233 Skrevet 22. Oktober, 2023 Hej jeg skal til Thisted i den kommende uge, hvem kan i anbefale der giver fuld pakke, og gerne en der er storbarmet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 114 Skrevet 22. Oktober, 2023 (edited) Jyskpik skrev, 1 time siden: Hej jeg skal til Thisted i den kommende uge, hvem kan i anbefale der giver fuld pakke, og gerne en der er storbarmet? Jeg har gode erfaring med Hyggestedet omkring ydby mange piger fra latina Amerika har altid fået en super god service der. der er tre steder i Thisted med thai piger men det er lang tid siden jeg har været plus et sted i Snedsted med Thai de gange jeg har været der har jeg fået super god service både i Snedsted og i Thisted. Der også i Fjerritslev men har mindre gode oplevelser med det sted. Redigeret 22. Oktober, 2023 af Jacn1989 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 114 Skrevet 22. Oktober, 2023 Jyskpik skrev, 1 time siden: Hej jeg skal til Thisted i den kommende uge, hvem kan i anbefale der giver fuld pakke, og gerne en der er storbarmet? Men du kan bare sende en privat besked så kan jeg svare på dine spørgsmål om Både ydby, Snedsted og Thisted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobsy74 16 Skrevet 23. Oktober, 2023 Mika er tilbage så klart hende. https://annoncelight.dk/showad/366471 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 24. Oktober, 2023 Tak for svar hun ser tiltalende ud, ved du om hun taler dansk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 109 Skrevet 24. Oktober, 2023 Jyskpik skrev, for 7 timer siden: Tak for svar hun ser tiltalende ud, ved du om hun taler dansk? Det gør hun ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 25. Oktober, 2023 Jeg har prøvet i dag at sende SMS og ringe til hende i dag men har ikke fået kontakt, nogen der ved om hun stadig er der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 109 Skrevet 25. Oktober, 2023 Jyskpik skrev, for 6 timer siden: Jeg har prøvet i dag at sende SMS og ringe til hende i dag men har ikke fået kontakt, nogen der ved om hun stadig er der? https://annoncelight.dk/showad/288760 Prøv evt. hende her, det er også Mika, bare i en anden annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 25. Oktober, 2023 Fisken16 skrev, for 2 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/288760 Prøv evt. hende her, det er også Mika, bare i en anden annonce. Ok jeg har nu fået sms fra hende at hun godt kan i morgen, skrev så og bad om adressen men det har hun ikke svaret på endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 109 Skrevet 25. Oktober, 2023 Jyskpik skrev, for 25 minutter siden: Ok jeg har nu fået sms fra hende at hun godt kan i morgen, skrev så og bad om adressen men det har hun ikke svaret på endnu. Husk at få B2B af hende. - det er hun ikke mindre end VERDENSMESTER til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 109 Skrevet 29. Oktober, 2023 Fik du prøvet Mika, og hvordan var det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobsy74 16 Skrevet 29. Oktober, 2023 Fisken16 skrev, for 7 timer siden: Fik du prøvet Mika, og hvordan var det ? Hun er taget til Løgstør igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 29. Oktober, 2023 Fisken16 skrev, for 7 timer siden: Fik du prøvet Mika, og hvordan var det ? Nej fik aldrig hendes adresse, tog til Sirada og nød den dejlige Lilli. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 31. Oktober, 2023 Jyskpik skrev, den 29.10.2023 at 23:32: Nej fik aldrig hendes adresse, tog til Sirada og nød den dejlige Lilli. Øv du gik glip af noget. Tror hun skifter mellem Løgstør og Thisted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brysthår Skrevet 26. Januar Kan se hun er i Thisted igen. Nogen der ved hvor diskret stedet er denne gang? Er lidt for kendt i byen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 50 Skrevet 27. Januar Brysthår skrev, for 19 timer siden: Kan se hun er i Thisted igen. Nogen der ved hvor diskret stedet er denne gang? Er lidt for kendt i byen Tænker det er samme sted som hun plejer. Boligblok lidt nord for hospitalet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 157 Skrevet 28. Januar Jacn1989 skrev, den 22.10.2023 at 22:04: Jeg har gode erfaring med Hyggestedet omkring ydby mange piger fra latina Amerika har altid fået en super god service der. der er tre steder i Thisted med thai piger men det er lang tid siden jeg har været plus et sted i Snedsted med Thai de gange jeg har været der har jeg fået super god service både i Snedsted og i Thisted. Der også i Fjerritslev men har mindre gode oplevelser med det sted. Hvor er det sted i Fjerritslev? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 114 Skrevet 28. Januar Mastager skrev, for 12 timer siden: Hvor er det sted i Fjerritslev? Et par km fra Fjerritslev cirka 8 minutter fra hæveautomaten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 157 Skrevet 29. Januar Jacn1989 skrev, for 9 timer siden: Et par km fra Fjerritslev cirka 8 minutter fra hæveautomaten Ja, et hus lige ved landevejen ik? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg