Hop til indhold

Recommended Posts

Lady Cherie havde  tilbudt mig en omtur, fordi jeg ikke havde været helt tilfreds med hendes service og at hun ikke havde fået sig shinnet op til et besøg, jeg havde bestilt lang tid i forvejen for nogle år siden på Mermaid i Viborg http://mermaidhouse.dk/

 

Cherie holder ellers mest til på Asminderødvej i Hvidovre, men af og til frekventerer hun et par klinikker i Jylland bl.a. http://www.passionclub.dk/news.php på Steen Blichersgade 28 i Randers. Tidligere har man kunnet parkere lige udenfor, men nu er der blevet asfalteret og indført parkeringsafgift, selvom det stadig flyder med affald i buskadset, så jeg valgte at køre op ad gaden og parkere ved det nærliggende nybyggede supermarked, hvor kunderne må parkere i 2 timer.

 

Jeg var selvfølgelig kommet i lidt god tid og måtte gå lidt rundt i kvarteret, før lyset i indgangen var tændt og døren åben. Her må man så gå ind i entreen og ringe på, men dørklokken virkede vist ikke, så der sad en besked, om at man skulle banke hårdt på.

 

Cherie kom nu ud og lukkede op, men meddelte for sjov at: "her gav man ikke noget ved dørene". Jeg blev nu vist ind i bollerummet, hvor Cherie straks tændte en smøg - ellers kunne jeg næsten ikke kende hende  :wink:  Umiddelbart kunne hun jo med sit kønne smalle markerede ansigt ligne en på 37 år og en million, men jeg har jo set hende uden sminke, så jeg ved hun er noget ældre, men en nøjagtig alder er nok svær at fastslå, for hun har jo stadig en lækker slank velholdt krop med et par velformede rimelig store og flotte bryster med en mørk kant rundt om brystvorterne - måske ikke helt ægte, men jeg fik desværre ikke lov til at kramme dem og undersøge dem nærmere - kun nappe lidt efter dem senere med munden.

 

Vi havde aftalt - dvs. Cherie havde bestemt at jeg skulle bindes, hvilket hun gjorde meget bestemt og med ben og arme fastspændt i hvert sit verdenshjørne, følte jeg mig som en landsforrædder, der var på vej til at blive sønderrevet af 4 heste. Cherie gav mig nu en blindfold på og lagde et sort silkelagen over mig, så jeg ikke skulle fryse helt og sagde hun nu ville gå ud og hente nogle søm - hov! før snakkede hun kun og nåle og vi havde aftalt det ikke måtte gøre ondt.

 

Heldigvis var det vist kun for at drille mig og da hun kom tilbage igen, begyndte hun ligeså langsomt at lade sine hænder vandre rundt på min krop og pirre mig med, at lade sine dejlige bryster køre langsomt forbi min mund, så jeg kun lige kunne nå at snappe lidt efter dem., før hun også begyndte at lade sine hænder gå på opdagelse under silkelagenet.

 

Hun fjernede nu langsomt silkelagenet helt og jeg mærkede at jeg fik noget rundt om nosserne til at stramme dem lidt op. Jeg troede det var nogle snore hun selv havde, men det viste sig at være de farverige blonde hårelastikker, jeg selv havde haft med til det formål. Jernet var nu blevet lidt mere vågen og jeg kunne mærke og høre hun monterede et kondom - så nu var jeg da helt spændt op. Hun havde nu også gang i en pisk af en slags, men uden at slå rigtigt med den og lavede heldigvis mest lyde i luften med den. Snart begyndte hun dog at sutte mig helt stiv, før hun endelig satte sig op og red mig, uden jeg kunne gøre modstand. Til slut steg hun af og spillede mig af med hånden og selv efter jeg var kommet, blev hun ved med at trække de sidste dråber ud af mig og bad mig selv sige stop.

 

Bagefter fik vi en lang hyggelig sludder om bl.a. Eroguide og jeg fik lov til at hilse på hendes hund, som vældig godt kunne lide de leverpiller jeg havde medbragt til den og den var rigtig dygtig til at sidde og fange dem med sin store flab. Det var vist godt Cherie ikke havde ladet den hilse på mig tidligere, da jeg lå helt overladt til hendes nåde   :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...