Hop til indhold
luckyone

Emi? Nogle der har været der

Recommended Posts

Guest donttrip

Billeder er gamle. Sten hårde bryster(ikke hendes skyld). Meget stor skede (easy fisting) Meget kommanderende. Sutter som en spætte hakker. Fuldstændig død ved sex.

Top 3 over dårlige oplevelser, og jeg har haft travlt med at besøge gf'er de sidste par år. (now or never panik pga alder 57 år)

Glemte næsten at fortælle, at jeg besøgte hovedgaden i lov senere, for at besøge anden pige, så åbnede Emi døren.. Så havde hun åbenbart lavet en  extra profil med andre billeder og tekst,. Prøvede at fortælle hende, at der var dårlig energi imellem os, som blev modtaget meget skidt. Bor tæt på, så kørte hjem og lavede en ny aftale med anden pige i huset. Sørme om Emi  ikke åbnede døren igen, og jeg fortalte at jeg havde aftale med anden gf. Nu forstår jeg ikke polsk, men ansigts udtryk afsluttet af prutlyde med munden gjorde det ikke nemmere for den anden stakkels pige der blev fanget af Emi,s vrede. Hun syssede på Emi, og ville gerne have mig med ind. Jeg fortalte af lysten forsvandt, så hjem igen. 

Så længe Emi er i Lov, så er stemningen anderledes. Har besøgt stedet to gange mens hun har været hjemme i polen, og god stemning der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...