Hop til indhold

Recommended Posts

Hmm.. forsøgte at lave en aftale med Mina. Skrev med tlf nr fra annoncen. Tog ud til den oplyste adressse  i en lidt trist bygning ved siden af en swingerklub i Vanløse. To piger åbnede døren, men de kendte ikke nogen Mina. Viste annoncen med foto af Mina, men hende havde de aldrig set før. Var et kort øjeblik fristet af de to andre thaier som var mere eller mindre afklædte,  men valgte at forlade stedet.

Så er der nogen af jer andre som ved hvor man kan møde Mina? .. er få fat i hende for den sags skyld?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrev til nummeret i sidste weekend. Det var Dala, der svarede. Mina var ikke tilgængelig og hun vidste ikke hvornår hun dukker op på adressen. Tog en time med Sala i stedet. Anmeldt andet steds. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Srixon skrev, for 9 minutter siden:

Skrev til nummeret i sidste weekend. Det var Dala, der svarede. Mina var ikke tilgængelig og hun vidste ikke hvornår hun dukker op på adressen. Tog en time med Sala i stedet. Anmeldt andet steds. 

Tak for info. Dala, er det gode frodige Dala som huserede på Roskildevej i Rødovre?

Tænker at jeg næste gang blot vil spørge hvilke BBW at de kan byde på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TaunusDK skrev, for 20 minutter siden:

Tak for info. Dala, er det gode frodige Dala som huserede på Roskildevej i Rødovre?

Tænker at jeg næste gang blot vil spørge hvilke BBW at de kan byde på.

Jeg tror det er den Dala, men da hun sagde Mina ikke kunne træffes, spurgte jeg om jeg så kunne få en time med hende. Hvortil hun svarede: MIG???? Neeeej da, jeg arbejder ikke!!!
De har pt Sala, som er buttet, men ikke BBW og Maria, som er større og har en dejlig krop, men er på grænsen til, hvad jeg kalder BBW. Derudover er der kun en tynd pige, som jeg har glemt, hvad hedder. Men hun har fået dårlige anmeldelser. 
Skal du bruge en rigtig BBW, kan jeg anbefale Andrea i Buddinge. Hun er dejlig, selv om hun har tabt sig lidt siden hendes billeder blev taget. 

Redigeret af Srixon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barin998 skrev, den 2.4.2024 at 15:42:

Jeg er forvirret på et højere plan …

Er Sala, Dala, Mina - og nu Anna en og samme person?

Nej, Sala og Dala er ikke samme person, Sala arbejdede hos Dala i en periode. Dala er noget mere buttet/tyk, og efter min mening er Dala også en bedre oplevelse end Sala.

Gætter på at Dala pt er at finde som Anna, men det må nok efterprøves. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...