Hop til indhold
udinaturen

Er du en røvmand? Besøg Kiara.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/374932

Er du en patmand eller røvmand? Jeg har altid været en patmand. Jeg elsker store fyldige bryster, men … så faldt jeg over Kiara. Billederne er ægte, røven er ægte, og hun er virkelig smuk. Alt stemmer bar’! 

Vi fik afstemt, et hurtigt bad og så da jeg kom ind på værelset lå hun på maven i sengen og røven struttede nærmest direkte i vejret. Mine tanker gik direkte tilbage på et minde om, dengang hvor jeg besteg bjerge i Chile. Jeg vidste, at det ville kræve mod og også en masse sved, blot at kunne holde de 45 minutter ud med sådant et par store fyldige baller. Nogle gange kan en opstigning være hård, langtrukken og fyldt med overraskelser, dog var dette ikke tilfældet her. Oprejst var min pik og klar til kamp, og hun greb først fast i den og gav et blowjob, som virkelig var langt over gennemsnittet. Masser af øjenkontakt, savl og gag - alt det, som man bestemt normalt får under en bjergbestigning.

Jeg måtte stoppe hende, for nu var det min og jeg fik lov til at slikke hende bagfra. Hvilket syn. Hun nød det, og bliv dejlig våd. Efter denne lækre omgang, fik jeg grej på og gjorde mig klar til at bestige. Efter 3 minutter i doggy, kunne jeg ikke holde længere… 

Efter første runde, tænkte jeg, at der nok ventede en anden runde og det gjorde der sørme også. I mellem her lå vi og snakkede helt naturligt, hyggede og vi følte os helt trygge med hinanden. 

Alt i alt en virkelig dejlig oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan jeg gode lide at man godt må gå til den med klask i røven, tage fat i håret osv. altså lidt PSE. Var det noget du oplevede at hun havde noget imod det og ved du hvor lang tid hun er i Aarhus? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mike56 skrev, for 12 timer siden:

Nu kan jeg gode lide at man godt må gå til den med klask i røven, tage fat i håret osv. altså lidt PSE. Var det noget du oplevede at hun havde noget imod det og ved du hvor lang tid hun er i Aarhus? 

Nej, det ved jeg desværre ikke. Det skader ikke at spørge om det. Og nej, vi kom ikke ind på hvor langtid hun er i Aarhus endnu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...