Hop til indhold
øst

Modsat Tanja Rahm

Recommended Posts

Tusind tak for et godt link.

 

Nu har denne frk. Harm fået lov til at boltre sig frit i TV over flere aftener, og jeg var bange for, at hun skulle gå hen og stå til troende. Så det var befriende at læse noget andet.

 

Under frk. Harms optrædender i fjernsynet har jeg siddet og raset. Til min kones allerstørste forundring <_<.

Så hjemme har jeg stukket piben ind, men ude .......... :D :D.

 

Nå, jeg har faktisk en aftale senere på måneden :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Kære Alle.

Nu har Hun lavet endnu et blog indlæg.

Med adskillige link her til Eroguide og div anmeldelser.... Og hvis man måske var i tvivl om man var for eller imod prostitution ( hr og fru Danmark ) så er man det næppe bagefter.

Dem hun har plukket ud - Er hård kost at læse !

Og desværre har hun været omhyggelig med at plukke nogle grimme nogle ud !

Jeg kan desværre ikke finde ud af at lægge et link ind :-/

Kh Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Alle.

Nu har Hun lavet endnu et blog indlæg.

Med adskillige link her til Eroguide og div anmeldelser.... Og hvis man måske var i tvivl om man var for eller imod prostitution ( hr og fru Danmark ) så er man det næppe bagefter.

Dem hun har plukket ud - Er hård kost at læse !

Og desværre har hun været omhyggelig med at plukke nogle grimme nogle ud !

Jeg kan desværre ikke finde ud af at lægge et link ind :-/

Kh Trine

 

Link http://tanjarahm.dk/15-det-ingen-er-tjent-med/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Alle.

Nu har Hun lavet endnu et blog indlæg.

Med adskillige link her til Eroguide og div anmeldelser.... Og hvis man måske var i tvivl om man var for eller imod prostitution ( hr og fru Danmark ) så er man det næppe bagefter.

Dem hun har plukket ud - Er hård kost at læse !

Og desværre har hun været omhyggelig med at plukke nogle grimme nogle ud !

Jeg kan desværre ikke finde ud af at lægge et link ind :-/

Kh Trine

 

Trine.

 

Det er desværre et stort problem at en håndfuld kunder selv leverer skyts til prostitutionsmodstanderne. 

 

Vi ved  - alle burde vide - at  prostitutionsmodstanderne læser med her, bl. a. jeg har advaret om det flere gange. Alle vi skribenter her er ambassadører for prostitutionstilhængerne. 

Grimt og nedladende sprog bliver læst og brugt som eksempler ude i debatten på hvilke svin vi kunder er.

 

Jeg er ret sikker på at en del af det grove sprog herinde bare er "skurvognssnak" og ikke afspejler de pågældendes opførsel overfor pigerne, men læsene ved det ikke og vælger at tro hvad de fortælles og hvad der "dokumenteres" af prostitutionsmodstanderne.

 

Hvad hjælper det at pigerne gang på gang forsikrer omverdenen om at kunderne er søde, rare og rspektfulde, når en lille håndfuld herinde og på andre fora herinde leverer dokumentation for det modsatte ?

 

Hvorfor vil i bidrage til grave vores egen grav ?

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Kære Bundstok :-)

Det var lige præcis det jeg mente med at poste mit indlæg.

Dette forum er IKKE kun for de få - rigtigt mange læser med herinde..... Og her er masser af brændstof til nej-sigerne.

Ytringsfrihed er godt ! Men man skal engang imellem tænke sig lidt om inden at man skriver.

Kh Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret sikker på at en del af det grove sprog herinde bare er "skurvognssnak" og ikke afspejler de pågældendes opførsel overfor pigerne, men læsene ved det ikke og vælger at tro hvad de fortælles og hvad der "dokumenteres" af prostitutionsmodstanderne.

 

For mange er det sikkert, men omvendt er der også en ganske stor andel hvor det (efter min mening) er en ganske fin afspejling af deres holdning til pigerne og miljøet, desværre. "Kineseren på Nørrebro" er et meget godt eksempel herpå:

 

 

Det er ikke ligefrem hyggelæsning

Redigeret af death_star

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Alle.

Nu har Hun lavet endnu et blog indlæg.

Med adskillige link her til Eroguide og div anmeldelser.... Og hvis man måske var i tvivl om man var for eller imod prostitution ( hr og fru Danmark ) så er man det næppe bagefter.

Dem hun har plukket ud - Er hård kost at læse !

Og desværre har hun været omhyggelig med at plukke nogle grimme nogle ud !

Jeg kan desværre ikke finde ud af at lægge et link ind :-/

Kh Trine

Desværre er det både let og en udbredt tendens at plukke lige præcis, hvad der gavner en selv. Det var befriende at læse modindlægget, men det får næppe lige så megen omtale som Rahms, det skal frustrationshystaden Anne-Grethe Bjarup Riis og ligesindede nok gøre deres til.

Mit Spørgsmål er, hvad der gør købe/salgssex så odiøst i forhold til andre sexformer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved at linke til f.eks Eroguide vil mange nok også få øje på de mange sobre anmeldelser og debatindlæg om glædespiger, som ellers ikke fremkommer i den almindelige debat og vi kan håbe på, flere får øjnene op for at købesexforbrugere ikke bare er føleseskolde og afstumpede mennesker, som det ellers ofte ønskes fremstillet.

 

Tanja Rahm må have ledt længe for at finde, de indlæg hun linker til, da jeg synes det er sjældent at finde anmeldelser, hvor det fremgår at pigen slet ikke burde tilbyde sex - enten den dag eller i det hele taget!  Og kundens dårlige opførsel, hovedsagelig er foranlediget af at han havde forventet en mere engageret pige, men så bliver skuffet over at møde af en pige, der er træt og uoplagt - og så er der jo ikke noget at sige til at manden bare fyrer den af, for at komme ud af døren igen så hurtigt som muligt. Jeg vil tro Tanja netop har valgt de indlæg, fordi de minder mest om hendes egen måde at møde kunderne på  :evil:

 

NB. her kan man se en oversigt og programmer over hvor hun ellers er blevet omtalt:

 

http://tanjarahm.dk/i-medierne-om-min-fortid/

 

og til hendes hjemmeside: http://tanjarahm.dk/

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved at linke til f.eks Eroguide vil mange nok også få øje på de mange sobre anmeldelser og debatindlæg om glædespiger, som ellers ikke fremkommer i den almindelige debat og vi kan håbe på, flere får øjnene op for at købesexforbrugere ikke bare er føleseskolde og afstumpede mennesker, som det ellers ofte ønskes fremstillet.

 

Tanja netop har valgt de indlæg, fordi de minder mest om hendes egen måde at møde kunderne på  :evil:

 

Ja, gid det var så vel, som du anfører, men er det ikke sådan, at folk i mange af livets forhold ofte ser efter det negative? Ligesom det ofte en nemmere at være kritisk/negativ end rosende/positiv?

 

Det sidste tror jeg, at du har ret i.

Det er jo det, hun genkender og kan bruge som referenceramme. Har man kun haft (og kun vil se) negative oplevelser, kan man vel dårligt berette om positive ditto?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var præcis det her jeg frygtede da jeg i sin tid skrev dette indlæg:

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

Tanja har fået opmærksomhed fra en række journalister, så nu kan man frygte, at det er et spørgsmål om tid, før et medie sætter en journalistpraktikant til at læse hele dette forum igennem og så ellers udvælge de mest nedladende beskrivelser og formuleringer.

I den tråd jeg startede dengang var mange fortaler for, at vi skal have lov til at skrive frit fra leveren og kalde en klat for en klar og en luder for en luder. Og det har de helt ret i. Modstanderne af prostitution har så bare også lov til at citere de indlæg som kan skabe allermest forargelse hos ellers de mest frisindede danskere og så er vi bare et skridt nærmere et prostitutionsforbud i mine øjne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke alle indlæg som citeres af Tanja er nedladende. Men der er desværre ind imellem anmeldeser hvor tonen er lidt dårlig og nedladende.

Og hvor kvinden betragtes som vare man kan kræve hvad som helst af og ikke som en man laver en gensidig aftale med.

 

Hertil kommer at der i mange indlæg er en øget fokus på usikker sex, dvs. uden kondom, ikke bare til fransk men også til dansk. Hertil diverse kys, fisse og røvslikning, gagging, creampie mv. Alt sammen noget der giver mulighed for at manden kan komme hjem med en sygdom. Før i tiden var en luder en man kneppede med kondom og uden at kysse. Idag skal det være tungekys, mundsprøjt, fisseslik hvis man skal tro anmeldeserne.

Man skal ikke undervurdere "ulækkerheds faktoren". Den kan give bred offentlig modvilje

 

Som det for tiden er aktuelt i Tyskland kan der nemt komme en debat om prostitution. Og den vil fokusere på det påstået ulige forhold (repræsenteret ved nedladende omtale) og usikker/ulækker sex som kvinderne må lægge krop til.

 

Da mange (specielt kvinder) er helt uden interesse for dette i det daglige vil sådanne "afsløringer" komme som et "chok" for dem. Og så har vi balladen og måske forbuddet.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Jeg tror ikke vi der nyder det her arrangement behøver at frygte Tanja Rahm eller nogen af de andre mere eller mindre indremissionske kvindegrupper der konsekvent taler dunder mod prostitution. De er simpelthen for ekstreme til, at de vil blive taget alvorligt af den brede befolkning.

 

Jeg vil følge dem så langt at nogen sexkøbere desværre har det med at gå i den anden grøft og selv blive for ekstreme. Det værende sig både med det de efterspørger og den måde de omtaler det menneske de har tilbragt tid sammen med. Til Tanja og 8. Marts folkene, hvis I ellers skulle ske at læse med her, vil jeg bare sige: lad venligst være med at sætte mig i bås med disse folk. Vi har intet til fælles udover at vi af og til køber sex. Jeg deler absolut ingen af deres holdninger. Jeg ville næsten gå så langt som til at sige, at de ikke engang er repræsentative for gruppen af sexkøbere. Og en anden ting: det kunne være rigtig rart hvis I holdt op med at bruge spørgsmålet "hvordan ville du havde det hvis det var din egen datter/kone/mor". Det er en stråmand!

 

Dem jeg ville frygte er derimod S og SF der har som vedtaget partipolitik at sexkøbere skal straffes... Den trussel kan heldigvis elimineres ved at nok af jer der fejlede sidst sætter krydset det rigtige sted næste gang ;).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Kære Bundstok :smile:

Det var lige præcis det jeg mente med at poste mit indlæg.

Dette forum er IKKE kun for de få - rigtigt mange læser med herinde..... Og her er masser af brændstof til nej-sigerne.

Ytringsfrihed er godt ! Men man skal engang imellem tænke sig lidt om inden at man skriver.

Kh Trine

 

Hej jeg er selv nok en af dem som af og til skriver lidt groft! Elsker at provokere og give den gas her på sitet! Jeg mener at dirty talk har sin ret og tænder meget på det også fra luderen (hov nu smuttede den igen! *GG* øh glædespigen mente jeg! *GG*) Har i øvrigt besøgt dig et par gange igennem tiden og synes du er en kanon fræk og lækker tøz som nyder mandfolkeselskab! Ciao fra Game

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...