Sabrina tv 2 Skrevet 22. Oktober, 2023 Er der nogen, som kender en Domina, som ofte laver slavesammenføring? Eller en domina, som har flere stabile slaver, hun kan tilkalde? Jeg elsker at sutte pik... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 349 Skrevet 22. Oktober, 2023 Sabrina tv skrev, for 58 minutter siden: Er der nogen, som kender en Domina, som ofte laver slavesammenføring? Eller en domina, som har flere stabile slaver, hun kan tilkalde? Jeg elsker at sutte pik... Hvis der var en domina der var klar ville jeg gerna deltage i noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ellap999 93 Skrevet 22. Oktober, 2023 Jeg har næsten lige været til slavesammenføring. Vi var alle kontrakt slaver så vi fik ordre på at møde op. Stor blanding af lyster men vi slave havde alle samme opgave. Behage vores ejer. En fantastisk dag, aften, nat afsluttet med morgenmad. Find jer en domina der vil eje jer som slave og i har på den måde en mulighed for rigtig slavesammenføring. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg