Hop til indhold
Jens P

Fræk Lærerinde og Zarah

Recommended Posts

Vil gerne høre om der er nogen herinde, som har mødt pigerne, eller bare været i kontakt med dem!! Selv har jeg ikke modtaget noget fra dem også selvom jeg har sendt flere henvendelser !! Vil virkelig værdsætte information om Pigerne ! Desuden er jeg meget interesseret i at høre om der eksisterer Piger !! Her i Vestjylland, Midtjylland ? Og er der nogen med erfaringer !! Vil også gerne have PB !! Dét er jo erfaringer !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jens P skrev, for 5 minutter siden:

Desuden er jeg meget interesseret i at høre om der eksisterer Piger !

Jeg forstår ikke alt, du skriver….om der eksisterer piger i midt- og vestjylland??!

Zarah er der flere tråde om (søg) 

Hvem lærerinden er og hvor hun findes, er en gætteleg….?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved at begge piger er både virkelige, aktive og tilgængelige.Lærerinden er det dog noget tid siden jeg har haft kontakt til. 

Vil tilføje at det er sugardating! Og med tryk på DATING. Pigerne får typisk en besked i minuttet når de er online, og er de ikke interesseret, så svarer de ikke.

Gør dig umage, hav et vellignende billede som du selvfølgelig åbner for hende.... og måske du får kontakt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forsøgt at få en aftale med Zarah.
Men er lidt tænksomt ved hendes vægt. Hun skriver selv 65 men passer det eller er det mere 80. 
Vil se om jeg ikke kunne få en aftale i løbet af ugen hvor jeg skal på hotel i Vejle 

Redigeret af Prada

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, for 15 minutter siden:

Jeg har forsøgt at få en aftale med Zarah.
Men er lidt tænksomt ved hendes vægt. Hun skriver selv 65 men passer det eller er det mere 80. 
Vil se om jeg ikke kunne få en aftale i løbet af ugen hvor jeg skal på hotel i Vejle 

Jeg live cammer ofte med Zarah og mødes også med hende med måneders mellemrum når jeg er i det jyske, og jeg kan berette at hun har tabt sig en del med hurtig hastighed. Det viser sig at hendes hurtige vægttab skyldes familie medlemmer der er meldt savnet og ikke er fundet igen, under de israelske angreb. 
Ja, jeg spurgte ind til nogle af hendes opdateringer på Facebook, og hun bekræftede at det også er derfor at hun har ændret sin vægt der inde fra 70 til 65, jeg synes dog at det snare er de 60 kg hun er på nu.

men prøv selv at invitere hende ud, eller camme lidt med hende og se hvad du synes, jeg kan fortælle at brysterne heldigvis er præcis så velskabte og afhængighedsdannende som de altid har været, smiler! :) Hun afviser dog fladt skambud, så dem skal man holde sig fra, hvis man ønsker en længerevarende relation til denne kærlige ørken blomst. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, for 1 time siden:

Mange tak. Vil se om hun vil komme på besøg på mit hotel 

Velbekomme. Prøv at give det et par forsøg med at komme i kontakt, jeg ved at hun får mange beskeder og opgiver at svare når hun mister overblikket i indbakken (eller det var det hun undskyldte med da jeg havde følt mig “ignoreret” efter et halvt års sporadiske forsøg på kontakt) :) 

Redigeret af TTTTT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...