Hop til indhold

sasha overrasker , amager

Featured Replies

Skrevet

sasha overrasker , skøn oplevelse

https://nympho.dk/n14425/4429/sasha/

jeg besøgte sasha forleden og havde ærligt ikke de store forventninger til besøget . hun er smuk på sine billeder , men de virkede for manipulerede og faktisk faldt de ikke helt i min smag . men jeg følte jeg næsten havde prøvet alle andre interessante annoncer den dag , så hvorfor ikke prøve sasha

det skulle vise sig at være en rigtig god beslutning .

sasha er væsentligt smukkere i virkeligheden både ansigt og krop . hun er undskyld sproget en dulle med perfekt platinblond hår ( extensions tror jeg ) , delvis tung makeup , men ellers en smuk kvinde med en ung krop med store og skønne naturlige bryster og faste baller . alt sidder som det skal

akten er super og hun tager initiativ . hun går ned på knæ , tager håret op i en knold og sutter som en drøm . hun gnider sig op ad dig med ballerne , kysser dig på kroppen / halsen og rider også fantatisk . hun er tilmed stram , smager godt forneden og kommer i en rystende orgasme

gfe var over middel men ikke top . hun kysser nogle gange forsigtigt , andre gange tager liderligheden over og hun kysser dig dybt . i alle tilfælde kysser hun på halsen , slikker ens øre , fletter sine ben rundt om en , kærtegner dig osv

det eneste ( store ) minus er helt sikkert hendes manglende engelsk . hun kan ikke et ord , og derfor er det svært at kommunikere med hende . omvendt kommunikerer hun med sin krop , nok også derfor jeg havde en god oplevelse

jeg kom ud af hotelværelset med en følelse af , at det var et godt intenst knald .

hun kan klart anbefales så længe man kan finde ud af at kommunikere nonverbalt . tror dog ikke hun bliver her længe desværre

Skrevet
  • Author
Mrbusiness skrev, for 33 minutter siden:

God anmeldelse!

hvordan er stedet?

velkendt hotel på amager , fint til formålet

man bliver hentet af pigen i elevatoren , altid akavat at vente der ..

Skrevet

Helt enig. Mit besøg ligner dit 100%. Må sige at jeg sjældent har mødt sådan en stang liderlig ung kvinde, jeg gik derfra gennemkneppet og slikker stadig mine sår :razz: . Da der for mit vedkommende er lidt langt imellem blondiner i kbh var det lækkert med Sashas selskab, en meget flot kvinde hvor alt bare sidder som det skal :wub:

Hvis hendes engelsk var der, ville det løfte til nye højder - men jeg kommer gerne igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.