Hop til indhold
aalborgsoe

Cherry i Aalborg - Super oplevelse

Recommended Posts

Hun var på adresse i Ø-gade kvarteret hvor jeg før har været ved andre thai piger. Altid god service der.
Det gjaldt også Cherry :wub:
Fra jeg kom ind af døren blev jeg blev mødt med både smil, kys og kram. En meget fræk attitude med små berøringer. :P
Hjælp med afklædning og fælles bad inden vi endte på værelset
Fik blowjob uden og kunne berøre overalt. Derefter vendte hun sig og vi endte i en 69 hvor jeg slikkede og fingerkneppede hende.
Og så ellers forskellige positioner, kun afbrudt af en slikketur til hende med orgasme som resultat. Min erfaring har lært mig der oftest fakes, men her er jeg sikker på at det lykkedes for mig. Hun trykkede i alt fald mit hoved hårdt mod hendes skød.
På med kondom og vi fortsatte i et par forskellige stillinger.
Afslutningen blev et blowjob, hvor hun tog det hele i munden. Fantastisk. :wub:
Har været på besøg hos hende efterfølgende og her var det måske endnu bedre da man ligesom kender hinanden.

Hun er nu i Viborg men ved at hun kommer tilbage til Aalborg til december.
Gentagelsesfare JA helt sikkert
Pas godt på hende, hun er alle pengene værd

https://annoncelight.dk/showad/355766

Del dette indlæg


Link til indlæg
aalborgsoe skrev, den 21.10.2023 at 19:35:

Hun var på adresse i Ø-gade kvarteret hvor jeg før har været ved andre thai piger. Altid god service der.
Det gjaldt også Cherry :wub:
Fra jeg kom ind af døren blev jeg blev mødt med både smil, kys og kram. En meget fræk attitude med små berøringer. :P
Hjælp med afklædning og fælles bad inden vi endte på værelset
Fik blowjob uden og kunne berøre overalt. Derefter vendte hun sig og vi endte i en 69 hvor jeg slikkede og fingerkneppede hende.
Og så ellers forskellige positioner, kun afbrudt af en slikketur til hende med orgasme som resultat. Min erfaring har lært mig der oftest fakes, men her er jeg sikker på at det lykkedes for mig. Hun trykkede i alt fald mit hoved hårdt mod hendes skød.
På med kondom og vi fortsatte i et par forskellige stillinger.
Afslutningen blev et blowjob, hvor hun tog det hele i munden. Fantastisk. :wub:
Har været på besøg hos hende efterfølgende og her var det måske endnu bedre da man ligesom kender hinanden.

Hun er nu i Viborg men ved at hun kommer tilbage til Aalborg til december.
Gentagelsesfare JA helt sikkert
Pas godt på hende, hun er alle pengene værd

https://annoncelight.dk/showad/355766

Kysser hun igennem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...