Hop til indhold
Doone

Dokoons Højbjerg ny massør

Recommended Posts

Egentlig så var jeg der nede for et par uger siden for at få den altid uforudsigelige tur af Nancy, men hun var der ikke. Så jeg tog en tur på God briks. Valget faldt i et tur mit alles. Gids massage er forudsigelig og måske endda lidt slap og kedeligt. Men hun tog anden halvleg med storm!! Men nu er det jo ikke hende jeg skal skrive om. Men på vej ind, så jeg en ny massør der nede, tænkte ikke mere over det. Men da jeg gik ud der fra, tænkte jeg at det var da fjollet at hun ikke ril lov til at få muligheden for at gramse på mig! Så i dag hoppede jeg i slæden og trodsede storm og regn for at ta ud og gi hende nogle af mine penge! 

Hun viste mig høfligt ind til hendes bænk, hvor hun desværre spurgte om jeg skulle ha ekstra inden massagen begyndte (jeg kan godt li at lade mig pirre lidt inden jeg beslutter). Nå men jeg havde lige solgt skrot, så der var penge til den store tur.

Hendes massage er helt fabelagtig (syntes jeg). Tilpas mængde olie, hårde tryk og masser brug af albuer og arme. Og godt jeg valgte menuen inden jeg hoppede op, fordi jeg glemte helt under vejs hvad jeg var der for (dejligt at endelig få en god massage igen). Og der var absolut nul pirring under forløbet. Lidt ærgeligt, men faktisk også ret lækkert at der var fokus på den yderst kompetente massage!! 

Anden halvleg, bød på en koldstart af junior. Det var han ikke synderligt begejstret for, men han rejste sig dog alligevel! Hun så ikke ud som om hun nød det til at starte med, men det kom da heldigvis efter et stykke tid. Men fordi at junior blev vækket uden lidt kilden, så strejkede han og hun måtte slutte af med at bruge hænder, det kan hun heldigvis godt finde ud af!!!

Hvordan ser hun ud? 

Hun er pæn nok, hun er lille, hun har respektive sillekanoner.

Skal hun besøges igen?

Hun skal bestemt besøges igen! Så længe hun holder hendes standard af massage, så får hun besøg af mig. Men det blir nok kun til en håndtrold hun kan få i drikkepenge, men nu er det også massagen jeg vil ha.

Der er ikke mulighed for bad.

Klinikken findes på annoncelight. Der er ikke billeder af massørene

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doone skrev, for 23 timer siden:

Egentlig så var jeg der nede for et par uger siden for at få den altid uforudsigelige tur af Nancy, men hun var der ikke. Så jeg tog en tur på God briks. Valget faldt i et tur mit alles. Gids massage er forudsigelig og måske endda lidt slap og kedeligt. Men hun tog anden halvleg med storm!!

…. 

Anden halvleg, bød på en koldstart af junior. Det var han ikke synderligt begejstret for, men han rejste sig dog alligevel! Hun så ikke ud som om hun nød det til at starte med, men det kom da heldigvis efter et stykke tid. Men fordi at junior blev vækket uden lidt kilden, så strejkede han og hun måtte slutte af med at bruge hænder, det kan hun heldigvis godt finde ud af!!!

….

Hun skal bestemt besøges igen! Så længe hun holder hendes standard af massage, så får hun besøg af mig. Men det blir nok kun til en håndtrold hun kan få i drikkepenge, men nu er det også massagen jeg vil ha.

Tak for anmeldelsen, her er link til Dokkoon https://annoncelight.dk/showad/286982

Kan man konkludere ud fra din anmeldelse at du synes sexen er bedre med Gid / God / Geb :-) men at massagen er bedre med den nye massør? (har du et navn på hende?)

Del dette indlæg


Link til indlæg
danish2049 skrev, for 43 minutter siden:

Tak for anmeldelsen, her er link til Dokkoon https://annoncelight.dk/showad/286982

Kan man konkludere ud fra din anmeldelse at du synes sexen er bedre med Gid / God / Geb :-) men at massagen er bedre med den nye massør? (har du et navn på hende?)

Det er nemlig korrekt.

Nej fik ikke navnet på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nancy, er det hende der er lidt ældre end Geb, og som også har været der i lang tid sammen med Geb?

Og hvor gammel er den nye massør i forhold til Geb og Nancy?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BobbyOlsen skrev, for 17 timer siden:

Nancy, er det hende der er lidt ældre end Geb, og som også har været der i lang tid sammen med Geb?

Og hvor gammel er den nye massør i forhold til Geb og Nancy?

Yep, hende den lettere forvirret, altid krudt i røven voksne dame. Hun skulle være blevet fyret efter gebs udsagn, men mon ikke hun dukker op et andet sted i Århus.

Åhh, asiater og alder er en svær ting syntes jeg! Men formentlig slut 20, start 30? Hun har noget tatoveringsværk på maven. Den ene vil jeg mene er et røvgevir som er placeret på den forkerte side af kroppen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...