Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi da hun var på Mørkhøjvej i Søborg, og det er ikke hende på billederne :-x     Ifølge hendes profil var det en luksus lejlighed og High-end…, men det var det absolut ikke…. Det blev en hovedet-i-rattet oplevelse og en af de få (heldigvis) gange jeg skulle have vendt om i døren …. Sengen og badeværelset lignede noget der var løgn, og ingen håndklæde eller andet på sengen… På badeværelset var der en bruseslange mens brusehovedet lå ødelagt ved siden af….

Selve hendes fremtoning var sådan lidt overgearet, og hun er vel +10 ældre end profilen siger, og egenligt fantastisk nok at jeg kunne holde begejstringen ( havde bestilt 30 min + blow uden + cim).   Dog slap hun desværre nemt over cim, da hun trak sig lige da det var mest sjovt….   Jeg kommer ikke igen !!   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snabel skrev, den 21.10.2023 at 16:58:

Var forbi da hun var på Mørkhøjvej i Søborg, og det er ikke hende på billederne :-x     Ifølge hendes profil var det en luksus lejlighed og High-end…, men det var det absolut ikke…. Det blev en hovedet-i-rattet oplevelse og en af de få (heldigvis) gange jeg skulle have vendt om i døren …. Sengen og badeværelset lignede noget der var løgn, og ingen håndklæde eller andet på sengen… På badeværelset var der en bruseslange mens brusehovedet lå ødelagt ved siden af….

Selve hendes fremtoning var sådan lidt overgearet, og hun er vel +10 ældre end profilen siger, og egenligt fantastisk nok at jeg kunne holde begejstringen ( havde bestilt 30 min + blow uden + cim).   Dog slap hun desværre nemt over cim, da hun trak sig lige da det var mest sjovt….   Jeg kommer ikke igen !!   

Er det denne Iris, du besøgte?

https://nympho.dkn13876/4301/iris/

Vh Zombie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snabel skrev, for 59 minutter siden:

Ja, billederne var de samme, men ikke pigen på billederne….. , og bliv væk…

Mange tak, hun ser ellers særdeles fristende ud!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...