Hop til indhold

Iris. Ser lækker ud

Featured Replies

Skrevet

Var forbi da hun var på Mørkhøjvej i Søborg, og det er ikke hende på billederne :-x     Ifølge hendes profil var det en luksus lejlighed og High-end…, men det var det absolut ikke…. Det blev en hovedet-i-rattet oplevelse og en af de få (heldigvis) gange jeg skulle have vendt om i døren …. Sengen og badeværelset lignede noget der var løgn, og ingen håndklæde eller andet på sengen… På badeværelset var der en bruseslange mens brusehovedet lå ødelagt ved siden af….

Selve hendes fremtoning var sådan lidt overgearet, og hun er vel +10 ældre end profilen siger, og egenligt fantastisk nok at jeg kunne holde begejstringen ( havde bestilt 30 min + blow uden + cim).   Dog slap hun desværre nemt over cim, da hun trak sig lige da det var mest sjovt….   Jeg kommer ikke igen !!   

• 3 months later...
Skrevet
Snabel skrev, den 21.10.2023 at 16:58:

Var forbi da hun var på Mørkhøjvej i Søborg, og det er ikke hende på billederne :-x     Ifølge hendes profil var det en luksus lejlighed og High-end…, men det var det absolut ikke…. Det blev en hovedet-i-rattet oplevelse og en af de få (heldigvis) gange jeg skulle have vendt om i døren …. Sengen og badeværelset lignede noget der var løgn, og ingen håndklæde eller andet på sengen… På badeværelset var der en bruseslange mens brusehovedet lå ødelagt ved siden af….

Selve hendes fremtoning var sådan lidt overgearet, og hun er vel +10 ældre end profilen siger, og egenligt fantastisk nok at jeg kunne holde begejstringen ( havde bestilt 30 min + blow uden + cim).   Dog slap hun desværre nemt over cim, da hun trak sig lige da det var mest sjovt….   Jeg kommer ikke igen !!   

Er det denne Iris, du besøgte?

https://nympho.dkn13876/4301/iris/

Vh Zombie

Skrevet

Ja, billederne var de samme, men ikke pigen på billederne….. , og bliv væk…

Skrevet
Snabel skrev, for 59 minutter siden:

Ja, billederne var de samme, men ikke pigen på billederne….. , og bliv væk…

Mange tak, hun ser ellers særdeles fristende ud!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.