Hop til indhold

Anna B, Århus

Featured Replies

Skrevet

Besøgte hende for et par uger siden..

Hun er sød, smuk og autentisk- Siger hvad hun vil og ikke - mon det er den bedste version af naboens datter?

Behandl hende blidt og overhold hendes regler, så er der gensidig eksplosionsfare :)

https://annoncelight.dk/showad/351313

Skrevet

Jep, Anna er fucking fantastisk, hun er sådan en pige man gerne vil være kærester med og beholde for sig selv :P

Skrevet

Er hun stadig aktiv? Jeg besøgte hende for mere end et år siden. Og troede egentlig hun var videre? 

Skrevet
Hering skrev, den 22.10.2023 at 11:45:

Er hun stadig aktiv? Jeg besøgte hende for mere end et år siden. Og troede egentlig hun var videre? 

Annoncen der linkes til er slettet så måske er hun videre nu

• 3 weeks later...
Skrevet

Har lige besøg hende i støving her kl 23. Hun var bare sød håbe hun kom snart her igen

Skrevet

Er der nogen der prøvet hendes B2B erotic massage og det er værd at køre efter ?

Skrevet
GFE Lover skrev, den 13.11.2023 at 16:16:

Er der nogen der prøvet hendes B2B erotic massage og det er værd at køre efter ?

Har prøvet hende i gamle dage og synes bestemt det var det værd! Hun har mange gode anmeldelser herinde. Om hendes service er faldet her et år efter ved jeg ikke, men kan klart anbefale hende fra min egen oplevelse. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.