Hop til indhold

Er der nogen der har prøvet?

Featured Replies

Skrevet

Hej

Det burde måske bære i to tråde..

Men er der nogle der har erfaringer, de kunne tænke sig at dele ud af.

Jeg har nemlig haft kigget på denne profil i et stykke tid, og har svært ved at få kontakt, så jeg håber lidt på at der sidder en, der har været lidt mere heldig og vil dele lidt ud af oplevelsen.

https://annoncelight.dk/showad/387268

Det samme gælder næsten for den anden profil jeg har haft i kikkerten.

https://annoncelight.dk/showad/377236

Det kan være at jeg sørger forkert i forum, og der ligger anmeldelser et eller andet sted, men jeg har bare ikke kunne finde dem.

Jeg kan kun tænke at der er en eller flere der har været mere heldig med kontakten end jeg, som vil dele lidt erfaringer.

God weekend derude.

Skrevet
hammedskæg69 skrev, for 10 minutter siden:

Hej

Det burde måske bære i to tråde..

Men er der nogle der har erfaringer, de kunne tænke sig at dele ud af.

Jeg har nemlig haft kigget på denne profil i et stykke tid, og har svært ved at få kontakt, så jeg håber lidt på at der sidder en, der har været lidt mere heldig og vil dele lidt ud af oplevelsen.

https://annoncelight.dk/showad/387268

Det samme gælder næsten for den anden profil jeg har haft i kikkerten.

https://annoncelight.dk/showad/377236

Det kan være at jeg sørger forkert i forum, og der ligger anmeldelser et eller andet sted, men jeg har bare ikke kunne finde dem.

Jeg kan kun tænke at der er en eller flere der har været mere heldig med kontakten end jeg, som vil dele lidt erfaringer.

God weekend derude.

Hej

jeg har skrevet med mødes nu, for det første nærmest umulig at få kontakt med hende - da det så lykkes, kom hun med nogle priser, der skulle tro hun var lavet af guld- så for mit vedkommende stoppede der der. 

Skrevet
fræk6 skrev, Lige nu:

Hej

jeg har skrevet med mødes nu, for det første nærmest umulig at få kontakt med hende - da det så lykkes, kom hun med nogle priser, der skulle tro hun var lavet af guld- så for mit vedkommende stoppede der der. 

du burde bruge lidt med tid på din overskrift - folk på Sjælland vil aldrig kunne hjælpe dig - prøv med en overskrift så annoncen bruger, og hvilken by, så får du sikkert flere svar

Skrevet
  • Author
fræk6 skrev, for 1 minut siden:

Jep det er nærmest umuligt at få kontakt, jeg er stadig ikke nået til priser i kontakten..

Kan du huske prisniveauet?

Skrevet

Prøvet hvad? Og hvem? Og hvor?

3 x Hv-ord. Og er der ingen navn (profilnavn er der vel altid: her er det ‘wednesday adams’ og ‘northq’)  er der tit by eller ‘ord’ som ‘solcenter’ fx. Eller mål/kendetegn (gamle annoncer mest) specifikt i tråde fra det område (nordjylland, aalborg, jylland) evt med periode (søgeindstillinger). 

4 minutters  søgning på den ene og et hit, selv om Adams blev stavet med 2 D’er. 

af hammedskæg69, for 6 minutter siden in Efterlysninger i Jylland 

Profil oprettet: 22/05 2023

26 årig kvinde med bh str. D80 og fyldige læber som er klar på at give dig en oplevelse. Jeg har tatoveringer, brune øjne samt brunt hår. Jeg er 1.82 høj, så er udstyret med et par lange stænger. Jeg mødes udenfor hjem, så det er optil dig om du ønsker dit blowjob i din bil eller på et offentligt toilet.

Profil oprettet: 17/07 2023

Jeg Befinder mig i aalborg.

Enten hos dig. I din bil. I et solcenter

Besøgte hende lørdag i et solcenter i 30 min.

Ganske sød pige. Overholdte vores aftale, kom til tiden, leverede fin sex.

Kunne sagtens finde på at komme igen :).

Skrevet
  • Author
Martijes skrev, for 11 minutter siden:

Prøvet hvad? Og hvem? Og hvor?

3 x Hv-ord. Og er der ingen navn (profilnavn er der vel altid: her er det ‘wednesday adams’ og ‘northq’)  er der tit by eller ‘ord’ som ‘solcenter’ fx. Eller mål/kendetegn (gamle annoncer mest) specifikt i tråde fra det område (nordjylland, aalborg, jylland) evt med periode (søgeindstillinger). 

4 minutters  søgning på den ene og et hit, selv om Adams blev stavet med 2 D’er. 

af hammedskæg69, for 6 minutter siden in Efterlysninger i Jylland 

Profil oprettet: 22/05 2023

26 årig kvinde med bh str. D80 og fyldige læber som er klar på at give dig en oplevelse. Jeg har tatoveringer, brune øjne samt brunt hår. Jeg er 1.82 høj, så er udstyret med et par lange stænger. Jeg mødes udenfor hjem, så det er optil dig om du ønsker dit blowjob i din bil eller på et offentligt toilet.

Profil oprettet: 17/07 2023

Jeg Befinder mig i aalborg.

Enten hos dig. I din bil. I et solcenter

Besøgte hende lørdag i et solcenter i 30 min.

Ganske sød pige. Overholdte vores aftale, kom til tiden, leverede fin sex.

Kunne sagtens finde på at komme igen :).

Tak for hjælpen

Men til prøvet hvad.

Jamen bare prøvet noget, har haft svært med at kontakte dem begge. Og som jeg kan se fra wednesday, er jeg ikke den eneste.

Og det samme gælder vel Northq.

Til Hvor

Northq holder ofte til ved aalborg så deromkring

Og wednesday lidt længere syd for aalborg.

Men tak for hjælpen til at søge. Har endnu ikke helt lært det endnu.

Skrevet
hammedskæg69 skrev, for 3 timer siden:

prøvet

Din overskrift er ikke skide god. Selv om begge annoncer ingen navn har. Altså alla ‘hej, jeg hedder Louise’. Brug bedre overskrifter. Mere tydelige. Evt 2 tråde ja eller ‘2 piger i/omkring Aalborg’ kunne være en mulighed med tydelighed og noget specifikt. Og ikke ‘er der nogen, der har prøvet’. Du gør dig selv en bjørnetjeneste. 

Har du ikke prøvet at søge med indstillinger, kunne du jo evt afprøve det. Det er lige så nemt som at skrive ‘nogen der har prøvet’ og bruge 12 minutter på at skrive en tekst med ord som jeg har i lang tid haft kig på…..

Citer: ingen grund til at citere det hele. Du kan blot vælge eet ord (det du svarer på) eller evt navn på den, du svarer (som du gør). 

svært med at kontakte

Kan se flere har forsøgt. Det kan jo betyde de udvælger få. Du ikke rammer indenfor skiven eller ikke sms’er ‘ordentligt’ (for ofte, hemmeligt nr, uden præsentation). Er vel ikke andet for at prøve igen eller acceptere, de ikke svarer. 

Til Hvor

Har læst annoncerne tak. Pointen var du for at hjælpe dig selv, nok bør inkludere det. Overskrift var en god ide. Derfor de 3 HV-ord. HVEM. HVOR. Evt HVAD. 

Anden piges overskrift måske i egen tråd kunne fx være ala:

’Aalborg, ung pige/Northq: erfaringer?’

(tekst info, hvis der er noget, nogle gange slettes annoncer/løbende) 

Held og lykke 

C37941CA-E22B-4596-A671-0D09FA91FFEB.png

Skrevet
hammedskæg69 skrev, for 9 timer siden:

Jep det er nærmest umuligt at få kontakt, jeg er stadig ikke nået til priser i kontakten..

Kan du huske prisniveauet?

Lidt usikker men 1200 eller 1500 for et møde i bil 15-20 min

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.