Hop til indhold
Peterpedal

Lille fræk latina i valby

Recommended Posts

Hej Peter og drenge,

Ja, jeg er ret sikker på hun er en genganger, billedet men de der guld trusser har jeg besøgt!

Det er dog ikke hende på billederne, så hvem ved om de låner lidt af hinanden .. Der er flere!

Det er/var en side gade til Valby langede jeg besøgte hende i, lejligheden var ok som de nu er!

Hun er en meget lille pige, der næsten skal stå for at give blow men det gør hun så super godt!

Hun sluger ikke men tager den god dybt og med indlevelse og et stort smil .. Som nu muligt ;-)

Jeg fik en super afslapnings massage med kilden med negle lige 10-15 minutter til komme sig!

Så begyndte hun at ride mig og det var godt en lille vaks sag der forstår at flytte sig i sadlen;-)))

Det gode er at hun nyder det og faktisk gerne vil tilfredsstille dig i mere end en forstand ...

Hun har noget orientalsk over sig og kan nogle arabiske gloser... Jeg overraskede hende lige!!

Det er sådan at jeg har boet lidt ude og forstår standard slang på arabisk, så snakkede lidt om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...