Hop til indhold
aalborgsoe

Aalborg Hi I am Lana from Thai New girl. Good service small body. Real picture

Recommended Posts

Starter med link: https://annoncelight.dk/showad/370609

Sendte sms til hende og fik priser og adresse.
Adressen viste sig at være i Ø-gade kvarteret hvor jeg før har været ved piger som gav en fantastisk oplevelse.
Også Lana var en oplevelse :wub:. Fra man kommer ind af søren bliver man serviceret af en pige der smiler og er nærværende. en virkelig smuk, flot sød og frækt klædt pige.
Hun hjælper dig af tøjet og så starter ballet.
Først en tur under bruseren med hende hvor hun kyssede og vaskede mig fra øverst til nederst.
Derefter ind på værelset hvor vi lagde os i en dejlig stor seng.
Fik blowjob uden og kunne berøre overalt. Indimellem tog hun den helt til roden. Derefter vendte hun sig og vi endte i en 69 hvor jeg slikkede og fingerkneppede hende.
Hun satte sig på mit hoved og gav et fantastisk face fuck. Så mig ned mellem hendes ben og slikke hendes lækre fine fisse. Jeg både slikkede og fingerkneppede hende og hendes fisse føltes virkelig stram, efter et stykke tid hvor jeg er sikker på hun kom :P.
På med kondom og jeg afsluttede i hende hvor jeg kunne mærke at hun virkelig nød det.                                                                                                                                                                                                       Til sidst en udmærket massage og bad og fik tilbudt et glas vand. Afsked med knus og kys.                                                                                                                                                                                                                

Gentagelsesfare JA helt sikkert 
Pas godt på hende, hun er alle pengene værd
Hun er her i Aalborg i denne og i næste uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Link er aktiv igen

Nogle piger vælger at lukke deres annonce ned når de ikke er aktive synes jeg faktisk er en god skik

Del dette indlæg


Link til indlæg
aalborgsoe skrev, den 19.10.2023 at 13:47:

Starter med link: https://annoncelight.dk/showad/370609

Sendte sms til hende og fik priser og adresse.
Adressen viste sig at være i Ø-gade kvarteret hvor jeg før har været ved piger som gav en fantastisk oplevelse.
Også Lana var en oplevelse :wub:. Fra man kommer ind af søren bliver man serviceret af en pige der smiler og er nærværende. en virkelig smuk, flot sød og frækt klædt pige.
Hun hjælper dig af tøjet og så starter ballet.
Først en tur under bruseren med hende hvor hun kyssede og vaskede mig fra øverst til nederst.
Derefter ind på værelset hvor vi lagde os i en dejlig stor seng.
Fik blowjob uden og kunne berøre overalt. Indimellem tog hun den helt til roden. Derefter vendte hun sig og vi endte i en 69 hvor jeg slikkede og fingerkneppede hende.
Hun satte sig på mit hoved og gav et fantastisk face fuck. Så mig ned mellem hendes ben og slikke hendes lækre fine fisse. Jeg både slikkede og fingerkneppede hende og hendes fisse føltes virkelig stram, efter et stykke tid hvor jeg er sikker på hun kom :P.
På med kondom og jeg afsluttede i hende hvor jeg kunne mærke at hun virkelig nød det.                                                                                                                                                                                                       Til sidst en udmærket massage og bad og fik tilbudt et glas vand. Afsked med knus og kys.                                                                                                                                                                                                                

Gentagelsesfare JA helt sikkert 
Pas godt på hende, hun er alle pengene værd
Hun er her i Aalborg i denne og i næste uge.

Hej, måske DU kan hjælpe mig?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Hun har annonce på selvom hun holder fri!

De har nogen gange fri i weekend. Prøv igen når hun evt. opdaterer annonce med dags dato. Det kan være du ryger ned i bunken når hun kigger sms'er da der kan være mange :biggrin:

Har ikke haft problemer med at sms på engelsk til hende!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...