Nv Herre 25 Skrevet 19. Oktober, 2023 (edited) Halløj venner. Er der nogen der har prøvet Vickys blowjobs og kan berette om det er et besøg værd ? https://annoncelight.dk/showad/383871 Redigeret 19. Oktober, 2023 af Nv Herre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Koreaneren 69 Skrevet 19. Oktober, 2023 der ligger en tidligere anmeldelse på hende da hun var i Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dobbelA 4 Skrevet 19. Oktober, 2023 Jeg var forbi hende for ikke så længe siden. Der er ingen pik hun ikke kan deepthroat. Hun er dirty af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horus 159 Skrevet 24. Oktober, 2023 dobbelA skrev, den 19.10.2023 at 18:52: Jeg var forbi hende for ikke så længe siden. Der er ingen pik hun ikke kan deepthroat. Hun er dirty af. Jeg har også været fristet. Selvom hun kun tilbyder blow. Jeg blev dog lidt bekymret da hun var med i en trans annoce med trekant med 2 transer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vickyblowjob 10 Skrevet 24. Oktober, 2023 Horus skrev, for 18 timer siden: I have been tempted too. Although she only offers blow. However, I was a bit worried when she was in a trans annoce with a threesome with 2 trannys. No I was not. Please do not write things that aren't true. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horus 159 Skrevet 25. Oktober, 2023 vickyblowjob skrev, den 24.10.2023 at 21:53: No I was not. Please do not write things that aren't true. I dont. But maybe it was your picture who was stolen. Its not the first time that would happen. I am not trying to discredit your name in anyway. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborg2208 1 Skrevet 16. November, 2023 Nogen der ved om Vicky er stoppet eller blot holder pause? Jeg nåede ikke at besøge hende, mens hun var i Aalborg. Men efter hun annoncerede i KBH, har den ikke været aktiv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vickyblowjob 10 Skrevet 1. December, 2023 Aalborg2208 skrev, den 11/16/2023 at 4:26 PM: Anyone know if Vicky has stopped or just taking a break? I didn't get to visit her while she was in Aalborg. But after she advertised in KBH, it has not been active. I arrive next week in aalborg for 5 days love Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyder 17 Skrevet i går klokken 14:43 vickyblowjob skrev, den 12.9.2025 at 17:46: Hello guys I am in AALBORG this weekend. Feel free to contact me : New Number : 50328336 Are you still in aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2246 Skrevet for 20 timer siden Tag det i pm. Nyder skrev, for 11 timer siden: Are you still in aalborg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg