vild_med_thai 0 Skrevet 19. Oktober, 2023 Nogen der kender et sted i Kbh./Nordsjælland hvor man kan få massage og b2b med bj af en GILF, alder 65+ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FYAL 45 Skrevet 19. Oktober, 2023 vild_med_thai skrev, for 44 minutter siden: Nogen der kender et sted i Kbh./Nordsjælland hvor man kan få massage og b2b med bj af en GILF, alder 65+ Siljenips kunne være en mulighed - tænker de 48 er plus moms. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 19. Oktober, 2023 FYAL skrev, for 5 minutter siden: Siljenips kunne være en mulighed - tænker de 48 er plus moms. Silje er bestemt ikke 65+ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FYAL 45 Skrevet 19. Oktober, 2023 Liv skrev, for 4 minutter siden: Silje er bestemt ikke 65+ 48 + 25% er også kun 60 - satsede på vild_med_thai måske kunne acceptere lidt tolerance. Skulle jeg selvfølgeligt have specificeret - beklager Liv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 19. Oktober, 2023 FYAL skrev, for 2 minutter siden: 48 + 25% er også kun 60 - satsede på vild_med_thai måske kunne acceptere lidt tolerance. Skulle jeg selvfølgeligt have specificeret - beklager Liv. Du gætter…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FYAL 45 Skrevet 19. Oktober, 2023 Liv skrev, for 2 minutter siden: Du gætter…. Det er rigtigt - og jeg har haft fornøjelse af hende 2 gange. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DirkDiggler 106 Skrevet 19. Oktober, 2023 Dao hos Butsaba er et godt bud.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage lover 3 Skrevet 2. April Is Dao still going strong? Some months for me since last time. I am planning to visit her in the weekend and of course I go for FP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg