Hop til indhold

Flot dansk kvinde i Aalborg SØ d. 30 og 31 okt

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Kim 0240 skrev, 1 time siden:

Det var dog nogle dyre priser hun holder sig.

Desværre stiger priserne på vores fælles hobby - jeg ser mange hvor 15 min koster 600kr og flere 700 kr enkelte helt oppe i 800 kr 

vi skal ikke længe tilbage før normal prisen for 15 min var 400kr - eller 30 min med dansk, gensidigt fransk og afslut græsk kunne fås for 1000kr - disse tider er slut, man kan glæde sig over, hvis man var aktiv dengang, så har man disse minder 

en anden mulighed er at rejse til syd Europa der starter prisen ved 50 euro og mange allerede ved 40 euro endda med super god service - men det er en anden historie

Skrevet

Nu er det jo sådan at pris og kvalitet ofte hænger sammen. Når jeg læser hendes annonce, ser jeg en seriøs, lækker velformulerende DANSK kvinde. 
1.100,00 for en halv time betaler jeg gerne for det jeg ser og læser, fremfor en tvivlsom oplevelse til 800,00 for en østeuropæisk kvinde, der lover en masse og ender med at yde en elendig service. 

Jeg ved virkelig ikke om denne kvinde er en god oplevelse, men jeg overvejer da seriøst at besøge hende. Alt ser perfekt ud, og jeg synes på ingen måde prisen lyder høj. 

Skrevet
  • Author
YNWA skrev, for 13 timer siden:

Nu er det jo sådan at pris og kvalitet ofte hænger sammen. Når jeg læser hendes annonce, ser jeg en seriøs, lækker velformulerende DANSK kvinde. 
1.100,00 for en halv time betaler jeg gerne for det jeg ser og læser, fremfor en tvivlsom oplevelse til 800,00 for en østeuropæisk kvinde, der lover en masse og ender med at yde en elendig service. 

Jeg ved virkelig ikke om denne kvinde er en god oplevelse, men jeg overvejer da seriøst at besøge hende. Alt ser perfekt ud, og jeg synes på ingen måde prisen lyder høj. 

Haha - måske vi skal lave et væddemål om hvem der kommer først :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.