Hop til indhold

Melanie

Featured Replies

Skrevet

Melanie på billederne !! Er der nogen som kan hjælpe mig med om dét er denne Smukke Sexede Pige !! Er meget interesseret i at møde Pigen !! Og der står 2200 for en time !! Ved ikke hvad det indeholder !!! Men håber at der måske derude findes en med lidt erfaringer med Pigen

https://annoncelight.dk/showad/383483

Skrevet
Jens P skrev, for 3 timer siden:

Melanie på billederne !! Er der nogen som kan hjælpe mig med om dét er denne Smukke Sexede Pige !! Er meget interesseret i at møde Pigen !! Og der står 2200 for en time !! Ved ikke hvad det indeholder !!! Men håber at der måske derude findes en med lidt erfaringer med Pigen

https://annoncelight.dk/showad/383483

troede det var en anden

Redigeret af drakumar

Skrevet
  • Author

Tusind tak for mail Miley !! Håber at jeg kommer forbi Lyngby en dag !! Du virker som en Dejlig sød Pige, som jeg kunne tænke mig at møde !! Hvis det er ok med den forespørgsel fra mig !! Nej Melanie har gode billeder på annoncelight og vil prøve at kontakte den Smukke Sexede Pige !!

Skrevet

Jeg besøgte Melanie igår, og det kunne sagtens være hende på billederne. Hun har dog fået tatoveringer siden da. Men en virkelig smuk dansk pige, som er en fornøjelse at være sammen med. Jeg fik kun 15 min, men sexen fejlede bestemt ikke noget. Stor anbefaling herfra!

Skrevet
Jyden86 skrev, for 15 timer siden:

Jeg besøgte Melanie igår, og det kunne sagtens være hende på billederne. Hun har dog fået tatoveringer siden da. Men en virkelig smuk dansk pige, som er en fornøjelse at være sammen med. Jeg fik kun 15 min, men sexen fejlede bestemt ikke noget. Stor anbefaling herfra!

Mange tak ! :x

- det var en fornøjelse at have dig på besøg 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.