Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nogen der ved, hvad der er blevet af Hana? Hun var i Skive og flyttede til Esbjerg - men kan ikke finde hende. Hun er absolut min favorit :)

Skrevet
sunny skrev, for 3 timer siden:

Nogen der ved, hvad der er blevet af Hana? Hun var i Skive og flyttede til Esbjerg - men kan ikke finde hende. Hun er absolut min favorit :)

Jeg tror desværre hun fik besøg af festbremserne, som så lukkede for festen. Hun havde ellers, for en gangs skyld, godt styr på fremtiden. Hun savnede sin familie virkelig meget, men jeg tror ikke, at det var det, der fik hende til at stoppe. Hun forsvandt jo uden at fjerne sin annonce, som hun jo ellers gjorde hver aften. Det får mig til at tro at hendes telefon var lagt på øverste hylde, hvor hun ikke kunne nå den, indtil hun vinkede farvel.

Hun er absolut også den dejligste thai pige jeg har mødt, og jeg savner hende rigtig meget. De gange jeg har besøgt hende, har været helt uden sidestykke.:wub:

Jeg håber absolut at hun har mod til at vende tilbage når hun får mulighed for det igen.

Skrevet

Hun skulle være hjemme på ferie, håber hun kommer igen meget snart.

Skrevet
dfreak skrev, den 19.10.2023 at 15:13:

Hun skulle være hjemme på ferie, håber hun kommer igen meget snart.

Hvor i Skive befinder/befandt hun sig? Havde hun sit eget sted eller?

Håber da også jeg en dag får mulighed for at møde hende nu, hvor i snakker så pænt om hende.

Skrevet

Da jeg var der var det på en gågade, et sted hvor den nok tidligere var thaimassage, med mere massage og mindre af det sjove.

• 1 month later...
Skrevet

Nogle som ved om og evt. Hvornår hun vender tilbage 

Skrevet

Party patruljen kom forbi, så hun blev udvist af dk 2år

Skrevet

Øv hun var ellers lækker. Fik aldrig besøgt hende.

• 4 months later...
Skrevet

er det hende der er startet i vejle ? 

Skrevet
gsm36 skrev, for 2 timer siden:

er det hende der er startet i vejle ? 

Nej desværre :(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.