Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der ved, hvad der er blevet af Hana? Hun var i Skive og flyttede til Esbjerg - men kan ikke finde hende. Hun er absolut min favorit :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sunny skrev, for 3 timer siden:

Nogen der ved, hvad der er blevet af Hana? Hun var i Skive og flyttede til Esbjerg - men kan ikke finde hende. Hun er absolut min favorit :)

Jeg tror desværre hun fik besøg af festbremserne, som så lukkede for festen. Hun havde ellers, for en gangs skyld, godt styr på fremtiden. Hun savnede sin familie virkelig meget, men jeg tror ikke, at det var det, der fik hende til at stoppe. Hun forsvandt jo uden at fjerne sin annonce, som hun jo ellers gjorde hver aften. Det får mig til at tro at hendes telefon var lagt på øverste hylde, hvor hun ikke kunne nå den, indtil hun vinkede farvel.

 

Hun er absolut også den dejligste thai pige jeg har mødt, og jeg savner hende rigtig meget. De gange jeg har besøgt hende, har været helt uden sidestykke.:wub:

 

Jeg håber absolut at hun har mod til at vende tilbage når hun får mulighed for det igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dfreak skrev, den 19.10.2023 at 15:13:

Hun skulle være hjemme på ferie, håber hun kommer igen meget snart.

Hvor i Skive befinder/befandt hun sig? Havde hun sit eget sted eller?

Håber da også jeg en dag får mulighed for at møde hende nu, hvor i snakker så pænt om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var der var det på en gågade, et sted hvor den nok tidligere var thaimassage, med mere massage og mindre af det sjove.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gsm36 skrev, for 2 timer siden:

er det hende der er startet i vejle ? 

Nej desværre :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...