Hop til indhold
Samanthawild

Halloween fest på Fyn med 5 frække kvinder d.27 oktober

Recommended Posts

Kære læsere af Eroguide :P

Jeg vil gerne slå et slag for et event nogle af mine gamle kollegaer og stadigvæk veninder står for. De vil til at prøve at lave nogle temafester i ny og næ og denne fest er en prøvetest om det kan lade sig gøre at holde disse. 

klik  på dette link  https://annoncelight.dk/showad/387571 og se om det kunne være noget for dig og måske din partner :D jeg synes det lyder lovende for et godt event, og til en overkommelig pris. Er sgu i overvejelse selv om at deltage, men tænker ikke min bedre halvdel vil synes det er en god ide. Men det kribler i mig. :rolleyes:
 

hyg jer i det frække univers og husk at behandle hinanden med god respekt og pli. 
bh.

Samantha <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samanthawild skrev, for 13 timer siden:

Kære læsere af Eroguide :P

Jeg vil gerne slå et slag for et event nogle af mine gamle kollegaer og stadigvæk veninder står for. De vil til at prøve at lave nogle temafester i ny og næ og denne fest er en prøvetest om det kan lade sig gøre at holde disse. 

klik  på dette link https://annoncelight.dk/showad/387571 og se om det kunne være noget for dig og måske din partner :D jeg synes det lyder lovende for et godt event, og til en overkommelig pris. Er sgu i overvejelse selv om at deltage, men tænker ikke min bedre halvdel vil synes det er en god ide. Men det kribler i mig. :rolleyes:
 

hyg jer i det frække univers og husk at behandle hinanden med god respekt og pli. 
bh.

Samantha <3

 

Super initiativ @Samanthawild men hvis os der godt tager en lille tur ud efter en oplevelse  skal med så ville annoncering herinde af kommende tema arrangementer noget tidligere gavne ;) så kan nogen af os bedre nå at få det med i planerne og logistikken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære brødre

I ved hvad 3 stjerner i Michelin guiden betyder ikke ?   Restauranten er en rejse værd.

Så stop nu det flæb hvorfor ikke i Jylland, hvorfor ikke på Sjælland.

Tag nu den rejse for helvede (excuse my french) og tag til Fyn. Hvis ikke mit helbred lige pt. ikke er til det havde jeg tilmeldt mig med det samme selv om jeg bor i Faxe.

Dette arrangement er som Rejsenetværk og jeg korresponderede om før hans ikke selvvalgte pause herinde skrev sammen om. Nu er det så bare fynske piger der for en aften/nat ikke siger at natten er deres egen.

*** får de, jeg  håber alle jer der er til skønne kvinder uden gummi melder jer. Så kan jeg nå at blive rask til Jule Pule bal som de har luftet lidt om. :-)

Og alle jer gummi trolde hold jer laangt væk fra både arrangementet og tråden her. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 6 timer siden:

Og alle jer gummi trolde hold jer laangt væk fra både arrangementet...

Der har du da misforstået noget, eller vil du bare gerne ha' at alle gummi trolde holder sig væk. Det er da noget mærkeligt noget at skrive, hvem du synes der skal komme af gæster til pigernes fest.
I annoncen står der, at der tilbydes med eller uden, så alle er selvfølgelig velkommne. Og heldigvis for det, at man selv kan vælge, og virkelig frækt af pigerne at de tilbyder uden.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er intet mindre end genialt! Tak til jer piger for at tænke ud af boksen. SÅ fedt. Dette må være det eneste reelt nye koncept de sidste 20-30 år (jeg har haft 40 års jubilæum med denne hobby) udover Evas Fredagsbar. 

Kom nu, mænd! Bak nu op! Deltag! Bemærk at pigerne skriver, at de vil arrangere tilsvarende events, hvis det første bliver en succes, og det kræver som minimum deltagere. 

Jeg glæder mig til at deltage i mange af disse events fremover! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super initiativ. Kan desværre ikke den dag og tidspunkt, men stor ros for initiativet. Håber det bliver gentaget til december og jeg så kan deltage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

GB lover

Jeg har aldeles ikke misforstået. Først og fremmest var min kommentar at jeg ikke gider se alle de forargede gummitrolde med kommentarer her i tråden. Indtil videre er det tilsyneladende lykkedes.

Når det er sagt er der ikke noget mere nederen end at glæde sig til et creampie GB, fuld skrue med sperm over det hele i alle huller, og så kommer der 8 mænd hvoraf de fem knepper med gummi. Så er der ikke meget til sloppy seconds, eller at slikke spermen af de skønne kvinders kusser eller bagdele. Har prøvet det, kun fordi den skønne dame var til fist i kussen blev det en uforglemmelig oplevelse. Hun gik totalt amok med dertil hørende støn, skrig og kussesprøjt. Og jeg fik da slikket et par creampies.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eeeehjjj for HE….. det gad jeg godt deltage i.

lyder da mega spændende.

 

er desværre lige blevet opereret og tror ikke jeg kan nå at blive kampdygtig til det.

 

så please tilmeld jer gutter, så vi kan få et jule arrangement også.

så skal jeg dæleme love for at jeg gør comeback :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...