Hop til indhold

BYNAVN

Featured Replies

Skrevet

Jeg har netop skrevet dette under aktuel debat:

Det ville gøre tilværelsen lettere for os alle sammen, hvis der i overskriften på enhver anmeldelse/efterlysning stod BYNAVN

Er det noget, I kan gøre mere for?

Skrevet

Tænker at når man trykker på ikonet "Create New Tråd" så skulle der automatisk komme en mulighed for at vælge "BY" eller "Postnummer" og dette punkt, må ikke være blankt/kan ikke fravælges

Det skal være foruds bestemte byer man skal kunne  vælge. 

Trykker man "h" så kommer alle by navne med bogstavet "h"..osv.

Kunne det være en mulighed for moderatorerne ?

• 2 months later...
Skrevet
ppd skrev, den 18.10.2023 at 15:12:

Tænker at når man trykker på ikonet "Create New Tråd" så skulle der automatisk komme en mulighed for at vælge "BY" eller "Postnummer" og dette punkt, må ikke være blankt/kan ikke fravælges

Det skal være foruds bestemte byer man skal kunne  vælge. 

Trykker man "h" så kommer alle by navne med bogstavet "h"..osv.

Kunne det være en mulighed for moderatorerne ?

Er du klar over hvor mange byer og stavemåder der findes kloden? Vi knalder jo over alt...

Jeg vil nødigt vedligeholde den database:o

• 2 weeks later...
Skrevet
FKK4Ever skrev, den 20.12.2023 at 12:11:

Er du klar over hvor mange byer og stavemåder der findes kloden? Vi knalder jo over alt...

Jeg vil nødigt vedligeholde den database:o

Ja okay. Fair pointe :)

Men måske kan moderatorerne arbejde videre og bruge noget af min forslag fra 18.10 , for selv her i december er der under tråden "efterlysninger" nye brugere som laver den velkendte overskrift: "Nogen som kender hende her ? "

Moderatorerne er velkomne til at dele deres tanker her.

Skrevet

Et meget relevant inlæg. Det er trals med "hende her". Helt intetsigene og det har været meget kritiseret og jeg er helt enig. Et problem er nok de piger der rejser rundt fra sted til sted.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.