skrivemabbi 103 Skrevet 18. Oktober, 2023 Jeg har netop skrevet dette under aktuel debat: Det ville gøre tilværelsen lettere for os alle sammen, hvis der i overskriften på enhver anmeldelse/efterlysning stod BYNAVN Er det noget, I kan gøre mere for? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 18. Oktober, 2023 Tænker at når man trykker på ikonet "Create New Tråd" så skulle der automatisk komme en mulighed for at vælge "BY" eller "Postnummer" og dette punkt, må ikke være blankt/kan ikke fravælges Det skal være foruds bestemte byer man skal kunne vælge. Trykker man "h" så kommer alle by navne med bogstavet "h"..osv. Kunne det være en mulighed for moderatorerne ? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 671 Skrevet 20. December, 2023 ppd skrev, den 18.10.2023 at 15:12: Tænker at når man trykker på ikonet "Create New Tråd" så skulle der automatisk komme en mulighed for at vælge "BY" eller "Postnummer" og dette punkt, må ikke være blankt/kan ikke fravælges Det skal være foruds bestemte byer man skal kunne vælge. Trykker man "h" så kommer alle by navne med bogstavet "h"..osv. Kunne det være en mulighed for moderatorerne ? Er du klar over hvor mange byer og stavemåder der findes kloden? Vi knalder jo over alt... Jeg vil nødigt vedligeholde den database 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 28. December, 2023 FKK4Ever skrev, den 20.12.2023 at 12:11: Er du klar over hvor mange byer og stavemåder der findes kloden? Vi knalder jo over alt... Jeg vil nødigt vedligeholde den database Ja okay. Fair pointe Men måske kan moderatorerne arbejde videre og bruge noget af min forslag fra 18.10 , for selv her i december er der under tråden "efterlysninger" nye brugere som laver den velkendte overskrift: "Nogen som kender hende her ? " Moderatorerne er velkomne til at dele deres tanker her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 29. December, 2023 Et meget relevant inlæg. Det er trals med "hende her". Helt intetsigene og det har været meget kritiseret og jeg er helt enig. Et problem er nok de piger der rejser rundt fra sted til sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg