Hop til indhold

Sara masseuse 21 yo

Featured Replies

Skrevet

besøgte hende her

Stedet er en boligblok tæt på Viby center, kendt af mange af jer. Nem kontakt per sms.

Det er pigen på billederne. Petit smilende, en smule skelende. Hun soger at hun kommer fra Madrid.

Det viser sig at hun virkelig ikke kan mere end tre ord engelsk. Jeg havde aftalt at betale delvis i Euro, mest fordi jeg ved at mange piger har svært at veksle penge

når de en dag skal hjem. Det viste sig desværre at være et problem. Hun kunne simpelthen ikke regne det ud selvom jeg forsøgte at hjælpe.

Hun prøvede med google translate men det var op ad bakke.

For ikke at ødelægge stemningen endte jeg med at betaler faktisk mere end jeg ville have gjort med ren DKK betaling.

Hun kunne bagefter så ikke huske at jeg faktisk havde betalt for SF men endte med at tro på mig. I kan forestille jer at det kan ødelægge en romantisk stemning.

Hendes BJ er ret mekanisk men hun knepper godt. Ingen kys mulig desværre.

Alt i alt ikke en god oplevelse. Jeg endte med at få genopfrisket mit spanske i den tid der var tilbage. At der findes i Europa unge mennesker der vitterlig ikke taler et ord engelsk er mig en gåde.

Betalte 60 EUR og 900 kr, efter min beregning ca 450 kr plus 900 altså 1350. 

Redigeret af torbenb

Skrevet
  • Author

Ja, med massiv brug at google translate lykkedes det hende at leje sig ind i den samme boligblok i Viby der har givet husly til herskærer af sydamerikanske og spanske piger.

Igen med google har hun skrevet en annonce på fejlfrit dansk. Først når døren lukkes finder man ud af at hun ikke engang kan fem ord engelsk. 

Er hun handlet- tja man kunne få mistanken.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.