Hop til indhold

Recommended Posts

Har været på "besøg" ved skønne maria.

Syntes helt klart at det lige fortjente en anmeldelse. En af de positive. 

Til at starte med er hun super nem at komme i kontakt med. En SMS afsted med mine ønsker og et par spørgsmål. Hun svarede hurtigt og vi fik lavet en aftale. I mine øjne meget fornuftige priser. Hun tog smilende imod mig og vi fandt ind til værelset. Afregning afklaret og så tog hun den ellers i munden. Dette gjorde hun yderst godt, ikke noget hastværk med at få dig til at komme på 2 min. Ren nydelse. Hun har nogle super lækre og faste bryster og er ser dejlig feminin ud. Så blev det tid at der skulle kneppes, så på med gummi og så ellers mig om bagved så hun ku få den i doggy. Fuck hun tager godt imod. Kører den helt i bund og knepper hende hårdt. Så en tur med hende på ryggen med hendes ben på mine skuldre så jeg ku støde helt i bund. Er ved at komme men hun vil bare kneppes hårdere, så jeg støder alt hvad jeg kan og hun tager vidunderligt imod.  Mega lækkert. Helt klart en anbefaling herfra hvis man har lyst til noget lækkert og stramt. Kommer jeg igen? Det kan i tro jeg gør!

https://annoncelight.dk/showad/361210

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...