Hop til indhold

Bedste deeptroath med slug i njl?

Featured Replies

Skrevet

Hej

hvor finder jeg en kvinde der magter at give ultimativt deeptroath med slug(også med en ret stor pik) helst i nordjylland?

har prøvet en del piger der har annonceret med det, men de har desværre haft den fejlagtige opfattelse at når bare pikhovedet var indenfor tænderne var det deeptroath…

så hjælp… hvem kan henvise til den gode oplevelse?

Skrevet

Så skal du nok lidt længere ned i landet - nord for Randers findes Mette. Hun annoncere lejlighedsvis og svare hurtigt på mail 

Skrevet
  • Author
Le fiss'carl skrev, for 5 minutter siden:

Så skal du nok lidt længere ned i landet - nord for Randers findes Mette. Hun annoncere lejlighedsvis og svare hurtigt på mail 

Har du nærmere info til hende? Link eller

Skrevet

Skriver lige hendes mail adresse i en pm, da jeg ikke ved om man må dele den her

Skrevet
Le fiss'carl skrev, for 48 minutter siden:

Skriver lige hendes mail adresse i en pm, da jeg ikke ved om man må dele den her

Plz send me?

Skrevet

Frodig Ida hvis du er til en buttet kvinde, mener hun er omkring de +50 år - hun har lige haft annonce på AL der var hun i Nordjylland

Skrevet
pussyhunters skrev, for 16 timer siden:

Hej

hvor finder jeg en kvinde der magter at give ultimativt deeptroath med slug(også med en ret stor pik) helst i nordjylland?

har prøvet en del piger der har annonceret med det, men de har desværre haft den fejlagtige opfattelse at når bare pikhovedet var indenfor tænderne var det deeptroath…

så hjælp… hvem kan henvise til den gode oplevelse?

Der er jeg sikker på du skal ta kontakt til @Frodige Ida

Skrevet
Le fiss'carl skrev, for 20 timer siden:

Mener du hun tager den til roden? Har kun besøgt hende en gang, og det var ihvertfald ikke til roden( tror jeg er ret gennemsnitlig)

Skrevet

Vicky kommer forbi Aalborg hver tredje uge. Hende kan du deepthroat facefuck så hårdt du har lyst, hun kan tage alt.

Skrevet

Dirty Sara kan tage helt godt fra og få pikken helt til roden. Er selv lige over middel.

Hun er jævnligt på Jyllands tur, og besøger også nordjylland.

Skrevet
dobbelA skrev, for 17 timer siden:

Vicky kommer forbi Aalborg hver tredje uge. Hende kan du deepthroat facefuck så hårdt du har lyst, hun kan tage alt.

Har du et link til Vicky? 

Ved du om hun også tilbyder at sluge?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.