MrPilot 141 Skrevet 16. Oktober, 2023 https://sugardaters.com/us/profile/KEWEBDbPRA Hun får en over på whatsapp. Hvis man ikke vil sende hende penge, så blokerer hun en. Så er det godt jeg har en gratis profil hvor jeg kan slå hende op igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HGW 63 Skrevet 17. Oktober, 2023 Samme oplevelse har jeg også haft med hende og samme metode med gratis profil, praktiserer jeg også. Ret useriøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Getlouder 119 Skrevet 17. Oktober, 2023 Tak for advarslen. Men nu bliver jeg da nysgerrig efter hvad det er for en gratis profil i taler om, og hvordan man får sådan en? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrPilot 141 Skrevet 17. Oktober, 2023 Getlouder skrev, for 30 minutter siden: Tak for advarslen. Men nu bliver jeg da nysgerrig efter hvad det er for en gratis profil i taler om, og hvordan man får sådan en? Jamen, du opretter bare en profil mere som du ikke betaler for. På den måde kan du altid gå ind og se om de stadig er profiler, og om de har blokeret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HGW 63 Skrevet 17. Oktober, 2023 Det er sjovt at se, at på min gratis profil, er total passiv, er der en del piger der skriver, uden at jeg har kigget på dem eller på anden vis givet dem interesse. Det er helt almindelige piger og mit bud er, at det er fake profiler der skriver, i håb om at jeg tegner abonnement. Pudsigt. Nå, det var ikke for at afspore tråden. Hun er værd at være på vagt overfor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Getlouder 119 Skrevet 22. Oktober, 2023 Smart! Ved ikke hvorfor jeg ikke havde tænkt på det. Tak for tippet. Og HGW, ja det er tydeligvis et site, der ligesom mange andre datingsites, heller ikke har helt rent mel i posen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg