Hop til indhold
MrPilot

UngValbyBabe

Recommended Posts

Samme oplevelse har jeg også haft med hende og samme metode med gratis profil, praktiserer jeg også.

Ret useriøs 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Getlouder skrev, for 30 minutter siden:

Tak for advarslen. Men nu bliver jeg da nysgerrig efter hvad det er for en gratis profil i taler om, og hvordan man får sådan en?

Jamen, du opretter bare en profil mere som du ikke betaler for. På den måde kan du altid gå ind og se om de stadig er profiler, og om de har blokeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sjovt at se, at på min gratis profil, er total passiv, er der en del piger der skriver, uden at jeg har kigget på dem eller på anden vis givet dem interesse. Det er helt almindelige piger og mit bud er, at det er fake profiler der skriver, i håb om at jeg tegner abonnement. Pudsigt. 

Nå, det var ikke for at afspore tråden. Hun er værd at være på vagt overfor. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smart! Ved ikke hvorfor jeg ikke havde tænkt på det. Tak for tippet. Og HGW, ja det er tydeligvis et site, der ligesom mange andre datingsites, heller ikke har helt rent mel i posen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...