Hop til indhold

Recommended Posts

Blev lokket af de fine billeder men fik grinende at vide at min 40 min lange køretur var forgæves da pigen ikke fandtes på klinikken. 

Gik selvfølgelig igen da jeg ikke ville røre nogle af de andre på stedet om jeg så fik penge for det. 

Mega dårlig stil når man oveni købet har booket og fået bekræftet på telefon at hun møder kl 14.00 

Nul stjerner og nul gentagelser herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ringede sidste uge - fik fat i hvad jeg vil gætte på var mutter - hun fortalte at den eneste

det havde tid,  var Tina ( ved ikke hvem det er ) .   "Hun os go" sagde hun  - Ja  den er go med dig ;)

Jeg tog forbi Bibi istedet , men det er en anden historie :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 10 timer siden:

Blev lokket af de fine billeder

Men allerede nu er billederne væk, så din advarsel har virket, @Skiderik ( de har sikkert erstattet dem af nogle andre fake ) :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 3 timer siden:

Men allerede nu er billederne væk

De er på igen, men det er da rigtigt ærgerligt at dette højt besungen sted lader sig styrte i grus.

Tidligere var det et super steder hvor jeg kom en hel del da jeg begyndte at "gå til Thai".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...