Hop til indhold

Bachelor i Sugardating

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer, 

Vi er en studiegruppe på 3 fra UC Syd på socialrådgiveruddannelsen. Vi er netop startet startet på vores bachelorprojekt og har valgt emnet sugardating. 

Vi mangler nogle sugarbabes og vil derfor undersøge om der er nogle herinde der kan hjælpe os. Alt vil selvfølgelig være anonymisteret hvis det ønskes. 

Vi kan kontaktes på 3030440@ucsyd. 

Spørgsmålene vil fx være hvad det giver en sugarbabe at sugardate - er der fordele og ulemper? 

Skrevet

Det kunne sikkert være en god idé at fremlægge ens problemformulering, eller hvad dens slags kaldes nu til dags.

I den tid jeg har hængt ud her,  har man stort set hver år kunne læse et mangelfuldt oplag som dette,  hvor man søger nogle man kan interviewe omkring prostitution i forskellige former og afskygninger" 

Fælles for disse tiltag har typisk været, at man sjældent har dels har gidet oplyse ens problemformulering, og efterfølgende haft lyst til at deltagere og interessenter kunne læse opgaven 

Det ville sikkert kunne få flere til at melde sig

Skrevet
bachelorsugardating skrev, for 22 timer siden:

Hej med jer, 

Vi er en studiegruppe på 3 fra UC Syd på socialrådgiveruddannelsen. Vi er netop startet startet på vores bachelorprojekt og har valgt emnet sugardating. 

Vi mangler nogle sugarbabes og vil derfor undersøge om der er nogle herinde der kan hjælpe os. Alt vil selvfølgelig være anonymisteret hvis det ønskes. 

Vi kan kontaktes på 3030440@ucsyd. 

Spørgsmålene vil fx være hvad det giver en sugarbabe at sugardate - er der fordele og ulemper? 

Måske I skulle prøve på SugarDaters der er der nok større chance for at finde de sugarbabes I søger ;)

Skrevet
TheVoice skrev, for 21 timer siden:

Fælles for disse tiltag har typisk været, at man sjældent har dels har gidet oplyse ens problemformulering, og efterfølgende haft lyst til at deltagere og interessenter kunne læse opgaven 

Det er vel også fint nok, hvis de sender problemformuleringen til de piger, der skal interviewes. Sådan har de elever og studerende jeg har været i kontakt med gjort, og de har været flinke til at sende opgaverne til mig, både undervejs og til sidst. 

Skrevet

Jeg har en master i sugardating... :D Ikke som studerende, men som sugardaddy... 

Redigeret af Karsteng

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.