Hop til indhold

En professionel krammer

Featured Replies

Skrevet

Hvis du søger på cuddling eller krammeterapi har emnet været oppe et par gange.

Skrevet

Det er ikke helt ude i skoven. Min nærmeste veninde og jeg har et ret specielt forhold. Fra dag et har vi bare været fysisk nær, med masser af kram og cuddling. På intet tidspunkt har der været sex inden over. Rent, stort platonisk kærlighed. Og det er bare fantastisk. Har været med til at få min trang til hurtige knald til at falde til næsten nul.

Skrevet
  • Author

Det der gør mig lidt paf er konceptet om, at det er en fremmed persons ydelse man køber, men at det er sexløst. Der står så sødt på hjemmesiden, at det er helt normalt at blive ophidset, og at har de forståelse for. Det undrer mig ikke, at visse GPere har det på programmet i en eller anden form. Der er præmissen jo, at vi skal helt tæt på hinanden. Men det der med at møde op i en fremmed persons hjem, en person man ikke kender eller ved hvordan vil opføre sig, og bare ligge og kramme. Det er måske et nummer for grænseoverskridende for danskerne. Jeg tror bestemt det var noget jeg ville prøve, hvis jeg turde. Den sexløse version må jo immervæk også være billigere, og så er der næppe til chauffør / vagtmand.

Skrevet

Kan i huske for et par år siden der var  terapeut der var ved at komme meget galt af sted med sin krammeterapi. Kan ikke huske hans navn, men han slap med skrækken i landsretten. Heldigvis vil jeg sige. Men folks pas på derude, husk tilsagnet inden berøring.

Skrevet
Jonze skrev, for 13 timer siden:

Det der gør mig lidt paf er konceptet om, at det er en fremmed persons ydelse man køber, men at det er sexløst. Der står så sødt på hjemmesiden, at det er helt normalt at blive ophidset, og at har de forståelse for. Det undrer mig ikke, at visse GPere har det på programmet i en eller anden form. Der er præmissen jo, at vi skal helt tæt på hinanden. Men det der med at møde op i en fremmed persons hjem, en person man ikke kender eller ved hvordan vil opføre sig, og bare ligge og kramme. Det er måske et nummer for grænseoverskridende for danskerne. Jeg tror bestemt det var noget jeg ville prøve, hvis jeg turde. Den sexløse version må jo immervæk også være billigere, og så er der næppe til chauffør / vagtmand.

Forstår ikke at det skulle være mere grænseoverskridende at cuddle / kramme med en fremmed end det er at dyrke sex med en fremmed. Mener du virkelig at det er mere intimt at kramme end det det er at dyrke sex ? 

Skrevet
Jonze skrev, for 16 timer siden:

Den sexløse version må jo immervæk også være billigere, og så er der næppe til chauffør / vagtmand.

Ikke nødvendigvis, det er i mange tilfælde tiden du betaler for, ikke indholdet. Mht til chauffør / vagtmand, hvis det er af sikkerhedshensyn og ikke bare transport, så kan det være ligeså relevant, selvom det er uden sex, pigen skal stadig alene ind til en fremmed mand.

Skrevet
  • Author
Liv skrev, for 17 minutter siden:

Ikke nødvendigvis, det er i mange tilfælde tiden du betaler for, ikke indholdet. Mht til chauffør / vagtmand, hvis det er af sikkerhedshensyn og ikke bare transport, så kan det være ligeså relevant, selvom det er uden sex, pigen skal stadig alene ind til en fremmed mand.

Nu har vi et eksempel her. USD 160 for 2 timer, altså lidt over 500 kroner i timen. Det kan man hverken købe 1 time sex for i USA eller DK. Udbyder fastsætter altid prisen, og må så se om nogen vil købe. Hvorvidt det er logisk, at det skal koste mindre end sex, er et spændende filosofisk spørgsmål, da det stadigt er så grænseoverskridende, men jeg tror mange ville sige ja. Jeg tror også, at en del potentielle krammekunder ville springe fra, hvis det var til GP timepriser.

https://cuddlecompanions.org/prices/

Redigeret af Jonze

Skrevet
  • Author
Den lille frøken skrev, for 3 timer siden:

Forstår ikke at det skulle være mere grænseoverskridende at cuddle / kramme med en fremmed end det er at dyrke sex med en fremmed. Mener du virkelig at det er mere intimt at kramme end det det er at dyrke sex ? 

Ja helt klart. Medmindre det her er forklædt prostitution, så skal krammeren kunne stole på, at kunden ikke ønsker sex. Jeg har vanskelligt ved at forestille mig hvordan det skal foregå. Når man køber sex, så er alle indforstået med, at kroppe gnider mod hinanden, og det leder til sex. Hvad hvis manden er psykopat, en udlænding, der ikke forstår vestlige omgangsformer eller bare lugter og prutter og / eller vil have det skal foregå i vedkommende beskidte seng? Jeg kan forestille mig mange singlefyre, der ikke bor for lækkert. Jeg synes også det er helt utroligt, at det foregår i USA, hvor mange er bevæbnede. Jeg kan heller ikke se, at der i prisen er plads til, at en anden holder øje med hvad der sker, og kan komme pigen (eller manden) til undsætning. Men jeg kunne godt finde på at prøve, især med en køn petit pige, sådan som jeg bedst kan lide piger, og jeg ville være indstillet på at følge reglerne B). Et andet spørgsmålet; vil dette hverv være omgivet af samme stigma som købesex? Er det ok, at sige til fru Jensen, at nu kommer min krammer forbi?

Redigeret af Jonze

Skrevet
Jonze skrev, for 48 minutter siden:

Ja helt klart. Medmindre det her er forklædt prostitution, så skal krammeren kunne stole på, at kunden ikke ønsker sex. Jeg har vanskelligt ved at forestille mig hvordan det skal foregå. Når man køber sex, så er alle indforstået med, at kroppe gnider mod hinanden, og det leder til sex. Hvad hvis manden er psykopat, en udlænding, der ikke forstår vestlige omgangsformer eller bare lugter og prutter og / eller vil have det skal foregå i vedkommende beskidte seng? Jeg kan forestille mig mange singlefyre, der ikke bor for lækkert. Jeg synes også det er helt utroligt, at det foregår i USA, hvor mange er bevæbnede. Jeg kan heller ikke se, at der i prisen er plads til, at en anden holder øje med hvad der sker, og kan komme pigen (eller manden) til undsætning. Men jeg kunne godt finde på at prøve, især med en køn petit pige, sådan som jeg bedst kan lide piger, og jeg ville være indstillet på at følge reglerne B). Et andet spørgsmålet; vil dette hverv være omgivet af samme stigma som købesex? Er det ok, at sige til fru Jensen, at nu kommer min krammer forbi?

Jeg formoder du ser det som noget sexuelt det at kramme når du skriver ovenstående.  Og det er det jo ikke. Eller ihvertfald ikke for mig og tror heller ikke det er meningen at det skal være det.  For hvorfor skulle det være omgivet af stigma ? Det er jo netop ikke sexuelt. 

Jeg synes stadig det er interessant at du synes det er mere grænseoverskridende at kramme. Er det måske fordi det ikke er noget du er vant til og derfor anser det som så fremmed og nyt at du ligefrem føler det mere grænseoverskridende end sex hvor man trods alt ikke kan komme tættere på hinanden rent fysisk.

Ja det er klart at køberen skal være indforstået med at der ikke indgår sex men det kan vel skrives i annoncen at der ikke indgår sex. Ligesom køberen skal være indforstået med at han kun skal have massage når han køber massage .

Mange massage steder oplever vel også at nogle kunder tror de kan købe sex og misforstår konceptet. Så det er vel ikke så meget anderledes end cuddling .

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet
Jonze skrev, for 49 minutter siden:

Medmindre det her er forklædt prostitution, så skal krammeren kunne stole på, at kunden ikke ønsker sex. Jeg har vanskelligt ved at forestille mig hvordan det skal foregå.

Jeg er lidt i tvivl om hvordan den her kom med i ligningen. 

Jeg krammer mine forældre, mine børn, mine venner. Og ja, du kan bande på jeg ikke ønsker sex og de heller ikke gør. Et kram er et kram..... 

Skrevet
  • Author

Nu synes jeg I skal tage jer lidt sammen, og tænke scenariot igennem om en fremmed person, der kommer hjem og cuddler i timevis med en fremmed. Det er netop ikke købesex jeg taler om. 

Redigeret af Jonze

Skrevet
Jonze skrev, for 1 time siden:

Nu synes jeg I skal tage jer lidt sammen, og tænke scenariot igennem om en fremmed person, der kommer hjem og cuddler i timevis med en fremmed. Det er netop ikke købesex jeg taler om. 

Jamen hvad med udekørende massører?  Som kommer for at massere og intet andet. Skal de så også være bange for at deres ydelser bliver misforstået ?

Mange mennesker er ensomme og trænger til et andet menneske rører ved dem . Mange mennesker oplever aldrig -eller meget sjældent - at få et kram . Det handler ikke om sex men om omsorg , nærvær og trøst. Om at blive  set og hørt på en fysisk måde Og så ved man at det udløser lykkehormonet oxytocin hvis man krammer mere end x antal sekunder. 

At få et langt langt kram kan forløse psykiske spændinger og gøre en afslappet og tryg og glad ( udløst af oxytocin ) 

Der er derfor helt klart et marked for cuddling . Og jeg tror det marked er stigende. 

Skrevet
  • Author
Den lille frøken skrev, for 7 timer siden:

Jamen hvad med udekørende massører?  Som kommer for at massere og intet andet. Skal de så også være bange for at deres ydelser bliver misforstået ?

Mange mennesker er ensomme og trænger til et andet menneske rører ved dem . Mange mennesker oplever aldrig -eller meget sjældent - at få et kram . Det handler ikke om sex men om omsorg , nærvær og trøst. Om at blive  set og hørt på en fysisk måde Og så ved man at det udløser lykkehormonet oxytocin hvis man krammer mere end x antal sekunder. 

At få et langt langt kram kan forløse psykiske spændinger og gøre en afslappet og tryg og glad ( udløst af oxytocin ) 

Der er derfor helt klart et marked for cuddling . Og jeg tror det marked er stigende. 

Jeg begynder at ane hvorfor der er så mange skænderier på dette board :D. Jeg tillader mig bare, at være undrende omkring dette koncept, og ser nogle klare udfordringer ved at skulle ind i en fremmed persons hjem, lægge sig i vedkommende seng (sofaen er formentligt ikke egnet) og så cuddle i timevis. Det er en akavet situation, og det udtrykker kvinden i videoen sådan set også lidt på sin egen stille måde, når hun snakker om jerks, der overskrider grænser. Jeg kan forestille mig, at man kommer ud for mange forskellige oplevelser i den branche med mange forskellige mennesketyper, typisk som du skriver ensomme (og hvorfor er de så det), og håber bestemt for dem, at de fleste er gode. Jeg vil som sagt gerne prøve, især hvis timeprisen er markant lavere end timeprisen for en sex ydelse.

Skrevet
Jonze skrev, for 7 timer siden:

Jeg begynder at ane hvorfor der er så mange skænderier på dette board :D. Jeg tillader mig bare, at være undrende omkring dette koncept, og ser nogle klare udfordringer ved at skulle ind i en fremmed persons hjem, lægge sig i vedkommende seng (sofaen er formentligt ikke egnet) og så cuddle i timevis. Det er en akavet situation, og det udtrykker kvinden i videoen sådan set også lidt på sin egen stille måde, når hun snakker om jerks, der overskrider grænser. Jeg kan forestille mig, at man kommer ud for mange forskellige oplevelser i den branche med mange forskellige mennesketyper, typisk som du skriver ensomme (og hvorfor er de så det), og håber bestemt for dem, at de fleste er gode. Jeg vil som sagt gerne prøve, især hvis timeprisen er markant lavere end timeprisen for en sex ydelse.

Jamen du har lov at undre dig. For mig vil  det være meget mere naturligt at cuddle med en fremmed i timevis end det er at sexe med en fremmed.  Og jeg ville overhovedet ikke finde det grænseoverskridende . Så jeg kan ikke helt følge dig i din undren. Men det behøver jeg jo heller ikke at kunne

• 2 months later...
Skrevet

Ideen har altid interesseret mig.
Een af grundene til, jeg er på EG, er netop at jeg kunne tænke mig en slags 'mellemproportional', fordi det for mig personligt er svært helt at udelukke det erotiske, ved tæt kropskontakt mellem en mand og en kvinde.
Det er netop derfor nogle af os mænd ender i en dum situation hvor vi helt undgår berøring.
Det seksuelle udskammes - det er en meget stærk kulturel ting - men det seksuelle er ikke nødvendigvis så farligt og så anmassende ... 
Som mand kan man sagtens føle glæde ved det erotiske i kropskontakten, uden nødvendigvis at skulle have sex (penetration) eller udløsning.

Een mulighed kunne være, at man accepterede, at cuddling for nogle også er noget erotisk.
Ikke sex, men at erotiske følelser og reaktioner er OK.
Den danske 'foregangskvinde' på området, Lucy Vittrup, beskrev - i hvert fald i starten - også sit arbejde med cuddling, som et arbejde med erotiske energier.
Så vidt jeg husker og så vidt jeg tolkede det, anyway ... 
Det er ligesom med tantra - man har et underligt, nervøst forhold til det seksuelle - også selv om begge dele uden tvivl 'kanter' noget seksuelt.

En anden mulighed er at nogle GP'ere arbejder med cuddling.
Her r der mere frirum - det kunne være helt almindelig cuddling, fuldt påklædt.
Eller det kunne være nøgenkram, eller andet intimt, som et muligt tilbud.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.