Hop til indhold

Sonia i Sønder Hostrup ved Aabenraa

Featured Replies

Skrevet

Besøgte overstående og havde bestilt 15min til en hurtig omgang. Billederne var okay og  ligeledes var teksten -  og egentlig ikke nogen man tænkte var fake.

God kontakt men det er ikke hende man møder. Lidt samme former men minimum +10år. Nok midt / sidst i 30erne. Jeg var så opsat at få den skudt af så tænkte 15min går nok alligevel.

Dog var der lidt problemer med at få min bandit igang da det ikke lige var det jeg havde forventet. Gummi var på fra første sekund uden pikken var hverken halv eller helt stiv. Blowjob under middel. Kunne slet ikke blive hård. Hun prøvede ellers at ligge med røven i vejret, lege med sig selv osv uden held. 
Lå mig på ryggen og tog kondom af - så suttede hun klunkerne og satte en finger ved min røv… så  blev den endelig stenhård og kunne kneppe en doggy ( her trak hun sig også tilbage og skød ryg så man ikke kunne støde ordenligt… Men det lykkedes trods alt.

kommer ikke igen desværre. 

https://annoncelight.dk/showad/386919

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.