Aidan1 100 Skrevet 15. Oktober, 2023 Angelica er en super sød ung pige. Billederne er modelbilleder - men hun er en køn pige med en smuk krop og er rigtig sød. Det var også en fin oplevelse, men der manglede et eller andet ved den seksuelle kemi mellem os. Det blev aldrig en topoplevelse. Sexen var ok men ikke helt oppe at ringe. Jeg havde også betalt for en oplevelse jeg aldrig havde prøver før - COF. Det blev bestemt ikke en succes. Jeg synes faktisk, at det var rigtig frækt og tændte på det, men da afslutningen skulle til at komme lukkede hun øjnene og tog hænderne op for ansigtet, så det i høj grad var hænderne jeg kom på. Hun virkede bestemt heller ikke til at synes, at det var lækkert, da hun tørrede sæden væk efterfølgende. Den afslutning skal man derfor ikke vælge - og hun burde nok heller ikke tilbyde den. Jeg tænker dog at prøve den andetsteds - da jeg tror det virkelig er en fræk oplevelse 3 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grandland 50 Skrevet 15. Oktober, 2023 Aidan1 skrev, for 3 minutter siden: Angelica er en super sød ung pige. Billederne er modelbilleder - men hun er en køn pige med en smuk krop og er rigtig sød. Det var også en fin oplevelse, men der manglede et eller andet ved den seksuelle kemi mellem os. Det blev aldrig en topoplevelse. Sexen var ok men ikke helt oppe at ringe. Jeg havde også betalt for en oplevelse jeg aldrig havde prøver før - COF. Det blev bestemt ikke en succes. Jeg synes faktisk, at det var rigtig frækt og tændte på det, men da afslutningen skulle til at komme lukkede hun øjnene og tog hænderne op for ansigtet, så det i høj grad var hænderne jeg kom på. Hun virkede bestemt heller ikke til at synes, at det var lækkert, da hun tørrede sæden væk efterfølgende. Den afslutning skal man derfor ikke vælge - og hun burde nok heller ikke tilbyde den. Jeg tænker dog at prøve den andetsteds - da jeg tror det virkelig er en fræk oplevelse Øh hvem er hun? er der mon et link? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrbiglove 87 Skrevet 15. Oktober, 2023 Hun er taget hjem nu. Og da jeg besøgte hende 3. gang i onsdags tyder det ikke på hun kommer tilbage. Hun har tidligere været her i perioden 2021 - 2022 (omkring nytår) og i foråret 2022 hvor jeg også besøgte hende. Jeg fandt hende utrolig dejlig og synes vi havde en fantastisk kemi og må indrømme at jeg bevist ikke besøgte hende for mange gange denne gang. Hun er pigen jeg godt kunne falde for. Sindssygt intents sex mellem os når vi var sammen. Har dog ikke prøvet COF med hende og andet avanceret. Synes virkelig hun er utrolig dejlig, men hun rejste hjem fredag eller lørdag, efter hun havde været her i 4 uger. Hun nævnte selv at det var ved at være ensomt og hun trængte til pause. Hun gav udtryk for at pga personlige forhold ville hun ikke komme tilbage. Nu må vi se. Jeg håber men forstår hende også hvis hun ikke gør. Grundet det hun gav udtryk for med personlige forhold, håber jeg ikke hun kommer tilbage, men at hun stopper i branchen. Måske det er min lille snert af forelskelse i hende der gør, at jeg ser det på den måde og ønsker hende alt det bedste. Og ja alligevel skriver jeg, at jeg håber hun kommer tilbage, men det er bare tanken om at væres sammen med hende igen der får mig til at håbe dette. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 15. Oktober, 2023 Mrbiglove skrev, for 36 minutter siden: Hun er taget hjem nu. Og da jeg besøgte hende 3. gang i onsdags tyder det ikke på hun kommer tilbage. Hun har tidligere været her i perioden 2021 - 2022 (omkring nytår) og i foråret 2022 hvor jeg også besøgte hende. Jeg fandt hende utrolig dejlig og synes vi havde en fantastisk kemi og må indrømme at jeg bevist ikke besøgte hende for mange gange denne gang. Hun er pigen jeg godt kunne falde for. Sindssygt intents sex mellem os når vi var sammen. Har dog ikke prøvet COF med hende og andet avanceret. Synes virkelig hun er utrolig dejlig, men hun rejste hjem fredag eller lørdag, efter hun havde været her i 4 uger. Hun nævnte selv at det var ved at være ensomt og hun trængte til pause. Hun gav udtryk for at pga personlige forhold ville hun ikke komme tilbage. Nu må vi se. Jeg håber men forstår hende også hvis hun ikke gør. Grundet det hun gav udtryk for med personlige forhold, håber jeg ikke hun kommer tilbage, men at hun stopper i branchen. Måske det er min lille snert af forelskelse i hende der gør, at jeg ser det på den måde og ønsker hende alt det bedste. Og ja alligevel skriver jeg, at jeg håber hun kommer tilbage, men det er bare tanken om at væres sammen med hende igen der får mig til at håbe dette. Altid rart med en anmeldelse af en pige der er rejst hjem 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrbiglove 87 Skrevet 15. Oktober, 2023 Nu er det ikke mig der har lavet anmeldelsen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 15. Oktober, 2023 Mrbiglove skrev, for 2 timer siden: Nu er det ikke mig der har lavet anmeldelsen Ved så ikke om du har budt ind med en efter dine tre besøg. eller din oplevelse med pigen først kommer efter hun er rejst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrbiglove 87 Skrevet 15. Oktober, 2023 Der er mange regler her på siden blandt deltagerne. Jeg kommenterede bare på trådstarters indlæg. Jeg havde ikke behov for selv at lave en anmeldelse af hende efter mine besøg. Havde helst beholdt hende for mig selv mens hun var her 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 18. Oktober, 2023 (edited) El Caliente skrev, den 15.10.2023 at 17:26: Ved så ikke om du har budt ind med en efter dine tre besøg. eller din oplevelse med pigen først kommer efter hun er rejst. Hvad med at stikke piben ind, dine indlæg i tråden er bare brok og du generer endda os alle ved unødigt at lave et uforkortet citat af en lang anmeldelse bare for at komme med en utaknemmelig kommentar, selvom anmeldelsen endda giver væsentlige oplysninger om chancerne for at hun kommer igen. Grandland skrev, den 15.10.2023 at 13:28: Øh hvem er hun? er der mon et link? Læs også min kommentar til El C... om citater. Her er et en URL, så du kan se, hvem det er: https://nympho.dk/n6220/2388/angelica/ Redigeret 18. Oktober, 2023 af Bebop 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg