Hop til indhold

Allegra - lever op til forventningerne

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Allegra her forleden på Nørrebro.

hun lever bestemt op til sine billeder, og er rigtig sød og skaber en god stemning.

Langt den største del af aftalen går med super dejlig blid massage. Lige som jeg gerne vil have det.

Som afslutning blev pikken Strøget og besøgt nogen gange - fin opvarmning over fem - ti minutter.

Derefter et super dejligt dybt blow - som jeg måtte stoppe før jeg kom. Jeg skulle nemlig også have lov til at tage hende i doggy.

Hendes dejlige latinonumse kom derfor på alle fire - og det tog ikke mange minutter før jeg kom efter at have taget hende i dybe stød foran spejlet.

Derefter hyggesnak og god stemning og er bad - og så farvel og ud i efterårsvejret igen…

Konklusion - hvis man kan lide billederne, er til en god gang blid massage af en sæd pige der skaber god stemning med en rigtig fornuftig fræk afslutning, er Allegra bestemt et besøg værd.

Skrevet
Aidan1 skrev, for 14 minutter siden:

Jeg besøgte Allegra her forleden på Nørrebro.

hun lever bestemt op til sine billeder, og er rigtig sød og skaber en god stemning.

Langt den største del af aftalen går med super dejlig blid massage. Lige som jeg gerne vil have det.

Som afslutning blev pikken Strøget og besøgt nogen gange - fin opvarmning over fem - ti minutter.

Derefter et super dejligt dybt blow - som jeg måtte stoppe før jeg kom. Jeg skulle nemlig også have lov til at tage hende i doggy.

Hendes dejlige latinonumse kom derfor på alle fire - og det tog ikke mange minutter før jeg kom efter at have taget hende i dybe stød foran spejlet.

Derefter hyggesnak og god stemning og er bad - og så farvel og ud i efterårsvejret igen…

Konklusion - hvis man kan lide billederne, er til en god gang blid massage af en sæd pige der skaber god stemning med en rigtig fornuftig fræk afslutning, er Allegra bestemt et besøg værd.

Hvilke billeder? ;)

Link? ^_^

Skrevet

Helt enig med Aidan1. Allegra er skøn med en helt særlig italiensk sødme, som jeg ikke kan stå for. Har besøgt hende mange gange, og det må vist være på tide med et gensyn...:)

Skrevet

Ja blow er med gummi

Skrevet
Aidan1 skrev, for 23 minutter siden:

Ja blow er med gummi

Tak for anmeldelsen

Gummi eller ej - hun er på min 2 Do liste :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.