Hop til indhold
prins dk

I paradis med Black Maggie

Recommended Posts

Jeg har nu efterhånden besøgt Maggie en del gange, Ja hun bruger fake pic, men i guder hvor er hun smuk, Jeg har i et stykke tid fantaseret om at lade hende bestemme hvad der skulle ske. så det gjorde jeg i går. 

 

Hun bad mig om at sætte mig ned på sengen, derefter tog hun langsomt sit tøj af, jeg blev vildt hård ved synet af hendes nøgne krop, hun kom over til mig, gav mig bind for øjnene, og begyndte at tage mit tøj af mig, mens hun kyssede min krop, så tog hun min mandom i munden og suttede mig, jeg var vildt tæt på at få orgasme allerede der, måtte be hende om at stoppe lidt, hun pressede mig tilbage i sengen så jeg kom ned og ligge så satte hun sig på mig, og begyndte at ride mig, mmmmm at ligge der uden at kunne se hendes bryster hoppe som jeg altid elsker var vildt ophisende, Jeg var så tæt på at komme, da hun så pludselig lod hendes tunge gå ind I min mund hvad hun ellers aldrig gør, blev det for meget, jeg skød min ladning op i hendes vidunderlige hule. Bindet blev taget af mine øjne, og vi lå og nusede og småsnakkede, indtil jeg var klar igen, så var det min tur til at gi hende bind for øjnene, Men det er en anden historie smiler. 

 

Jeg kan på det varmest anbefale Maggie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

Maggies "prins":

 

Nu er du selv helt helt nyoprettet og har kun tilfældigvis skrevet om hende, jeg tror faktisk mere på de andre anmeldelser end på din, hvis det endelig skulle komme til det, nu da du sætter spørgsmålstegn ved flere andres anmeldelser af hende og tvivler på dem.

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo der er skrevet om hende herinde, men jeg tror simpelthen ikke på den post om hende, er aldrig nogensinde blevet skuffet med maggie. 

 

Du kan tro hvad du vil. Jeg har skrevet åbent og ærligt fra hjertet i min anmeldelse.

Men er glad for du har haft en god oplevelse ;)

Redigeret af Zemi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Black Maggie
Billeder af hende er altid fake, der er flere sorte/brune piger som arbejder under samme navn
og med samme telefon nummer, de skiftes til at holde "vagten" I flere forskellige lejligheder
I Vejle og Ålborg - og måske flere steder. Man ved aldrig hvem af Dem man får eller om De yder
det som der er aftalt. Så måske var det bedre med at De kaldte sig "Black Lottery".



 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg hos skønheden i går, og lad det være sagt, det er ikke sidste gang, dejlig fræk pige, som virkelig forstår at få en til at føle sig hjemme.  

og jo det er en forretning for hende også, men hun leverede varen.

vh

ægte ven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har besøgt Maggi flere gange i en lejlighed i Vejle. Hun er helt fantastisk og selv om fotos ikke er ægte, så er hun kun endnu smukkere i virkeligheden. Hun snakker dansk, kysser så man er ved at komme bare ved at kysse hende og hun elsker at blive slikket over hele hendes krop. Hun slikker pik, så man tror at man er i himlen. Så er man til sorte piger, så SKAL man altså besøge Maggi.

Mvh

Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må være som Thomas6 siger "Black Lottery", for hende jeg havde skulle absolut ikke slikkes nogen steder. Men spændende med lidt Black Roulette, bare man ikke trækker nitten. :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...