Hop til indhold

"Jenny" fra Hadsten

Featured Replies

Skrevet

Har været hos "Jenny": https://annoncelight.dk/showad/304276

Virkelig en sød og fræk spansk pige med de mest hypnotiserende fantastiske faste og velformede, naturlige tror jeg, bryster (D-skål vil jeg mene). Hun har en smule erotiske kurver - præcis som jeg vil have det.

Fin kommunikation på engelsk. Meget opmærksom og tager sig god tid.

Min første gang hos en ny pige er altid "bad med pigen", erotisk massage med olie (b2b og lingam) og til slut noget spansk. Skal "kende" pigen noget bedre før jeg får maximalt ud af det. 

Kan med sikkerhed sige at det ikke er sidste gang jeg besøger hende og næste gang skal der nok noget BJ og penetrering på menuen

Redigeret af The_Boobman

Skrevet

Er billeder retvisende?

Du skriver erotiske kurver - hun ser meget slank ud på billeder :)

Skrevet
  • Author
hamr skrev, for 13 timer siden:

Er billeder retvisende?

Du skriver erotiske kurver - hun ser meget slank ud på billeder :)

De er photoshoppet en smule, men på ingen måder misvisende. En anelse mørkere områder omkring vorterne, men på ingen måder “brunkager” som jeg finder utiltrækkende. 

Med hensyn til kurverne så har Photoshop vist også været lidt ind over eller også trækker hun maven en anelse ind. Men igen, på ingen måder misvisende. Hellere lidt fylde end at man slår sig på deres hofteben

Redigeret af The_Boobman

Skrevet

Besøgte hende i går, havde påforhånd sat mig i hovedet at jeg skulle vende om i døren. Er ikke meget for de spanske piger, der er dårlig til engelsk.

Men blev virkelig positivt overasket fra start, billederne er ikke af hende. Men en yderst velskabt pige på 28 år ifølge hende selv :) tror det er plastik patter, men på ingen måder grimt.

fik et fantastisk blowjob og slikkede hende (måtte dog sige til hende at det skulle være blidt for ikke at fyre kanonen af for tideligt) Skal love for hun nøde slikketuren, der gik ikke mange minutter inden jeg kunne fornemme at det virkede, hun kunne ikke holde fokus på at sutte pik og hendes underliv blev trykket ned mod mit ansigt og hun skreg da hun kom (nice) var hendes kviterings svar. på med dutten og så ellers knep i flere stillinger, sikke en bagdel hun har. efter 10 minutter måtte jeg vende hende om, af med gummiet, medens hun gik på knæ og tog ladningen i munden.

Virkelig en flot og sød pige, som nød at blive behandlet med lidt respekt, som tilgengæld gav sig 100% tilbage. hun rejser hjem fredag, men lovede at komme igen

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Skrev til “Jenny” for et par dage siden om hun var tilbage i DK. Det er hun, men desværre for mig, i Vojens. 
Overvejer om det er køreturen på 2 timer værd at besøge hende igen - det ender det nok med. Måske man skulle tage den helt store pakke denne gang, nu man alligevel er langt hjemme fra

Redigeret af The_Boobman

Skrevet
  • Author

UPDATE

Jenny” har skrevet. Hun er IKKE i Vojens. Hun er i København. Så er det jo heldigt at man arbejder på Sjælland for tiden :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.