ellap999 93 Skrevet 14. Oktober, 2023 (edited) Hvad er der sket med domina Dark ?? Er hun stadig aktiv ?? Hun var i Esbjerg og pludselig forsvandt hun på annoncelight. Hvad skete der med hende ?? Redigeret 14. Oktober, 2023 af ellap999 Manglende spørgsmål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MistressSpankerella 31 Skrevet 14. Oktober, 2023 Hun er stadig aktiv.. Prøv at kontakte hende på hendes tlf nr? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ellap999 93 Skrevet 14. Oktober, 2023 MistressSpankerella skrev, for 42 minutter siden: Hun er stadig aktiv.. Prøv at kontakte hende på hendes tlf nr? Jeg kender ikke hendes telefon nummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 14. Oktober, 2023 Man kan kontakte hende på telefonnummeret på hjemmesiden . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ellap999 93 Skrevet 14. Oktober, 2023 henlan skrev, for 7 minutter siden: Man kan kontakte hende på telefonnummeret på hjemmesiden . Kender du hende ?? Er hun stadig i Esbjerg. Det er nemlig tæt på mig frem for at skulle tage en tur til Sjælland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 14. Oktober, 2023 Nej, jeg ved ikke meget om hende, men ville ringe til hende, hvis jeg var i dit sted. Hun kan nok besvare dine spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen13 13 Skrevet 15. Oktober, 2023 https://annoncelight.dk/showad/380479 D. 30 oktober i Esbjerg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 16. Oktober, 2023 Lidt mere Domina Dark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ellap999 93 Skrevet 16. Oktober, 2023 Hansen13 skrev, den 15.10.2023 at 08:24: https://annoncelight.dk/showad/380479 D. 30 oktober i Esbjerg Ja hendes sted i Esbjerg lukkede sidste december. Så den holder hvis ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen13 13 Skrevet 17. Oktober, 2023 Prøv at tage kontakt, så får du et svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 18. Oktober, 2023 ellap999 skrev, den 16.10.2023 at 23:55: Ja hendes sted i Esbjerg lukkede sidste december. Så den holder hvis ikke. Kunne du slet ikke forestille dig, at hun har fundet et nyt sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 340 Skrevet 21. Oktober, 2023 Kunne godt tænke mig at møde dark og shemale Valentina sammen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ellap999 93 Skrevet 22. Oktober, 2023 Jeg var bare nysgerrig da jeg ikke ser hende annoncere meget mere. Hun er ikke hardcore nok for mig. For meget rollespil, jeg er til det mere ægte domina / slaveejer forhold. Der hvor slaven intet har at bestemme og skal finde sig i alt fra sin ejer. Men vi har alle forskellige lyster. Faktisk kunne jeg også godt tænke mig at møde og at se Valentina give dark en tur i alle 3 huller. Det kunne være en fræk oplevelse. Den må vi nok bare fantasere om. Smiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MistressSpankerella 31 Skrevet 22. Oktober, 2023 ellap999 skrev, for 51 minutter siden: Faktisk kunne jeg også godt tænke mig at møde og at se Valentina give dark en tur i alle 3 huller. Som du har ret.. Det må du nok bare fantasere om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 340 Skrevet 22. Oktober, 2023 ellap999 skrev, for 2 timer siden: Faktisk kunne jeg også godt tænke mig at møde og at se Valentina give dark en tur i alle 3 huller. Det kunne være en fræk oplevelse. Den må vi nok bare fantasere om. Smiler Jeg ville være vild med en seance hvor en domina og Shemale Valentina ville mishandle mig og at det ville ende ud i at Valentina voldtog min røv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 50 Skrevet 23. Oktober, 2023 Ja det kunne være så frækt at blive domineret af shemale Valentina og domina dark i hovedet og røv.. Blive kneppet af Valentina mens man var spændt fast på en briks..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DominaDark 57 Skrevet 26. Oktober, 2023 Jeg er stadig aktiv også i Esbjerg. og Valentina og jeg er en mulighed for dem som tør deltage i filmproduktion og vi snakker også hardcore bdsm. Der er plads til alle niveauer 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 50 Skrevet 30. Oktober, 2023 Kunne være vildt frækt at være sammen med jer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg