Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har i dag haft et fint besøg ved Amelia. Det er efter min bedste vurdering hende på billederne, som jeg tror er ret nye. Der er ikke ekstra kilo på i dag. Hun ser skarp ud på billederne og det er hun også i virkeligheden. Meget lækker krop, kunstige pæne bryster, pænt ansigt med sovekammer-look, hvilket jeg synes kan være ret sexet. Dejligt blowjob - til den bløde side, hvilket passer mig fint. Der var gejst over det til sidst i en lang 69, hvor lydene fra Amelia også fik lidt mere bund. Det var svært ikke at tage for sig. Not bad. Jeg synes hun var sød og dejlig - ingen tvivl om hun ikke er ny på blokken, hvilket man godt kunne mærke hist og her - men absolut pengene værd. Et af de mere kendte steder i Åløkke-kvarteret. Tager hjem på tirsdag.

https://annoncelight.dk/showad/381846

Redigeret af onkelpoul

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Den tråd kunne have sparet mig en del tid, men jeg fandt den simpelthen ikke.
Mht anmeldelse, så havde jeg egentlig ikke planlagt at lave én, men blev enig med mig selv om at det ikke er mig der skal bidrage til at Fyn-sektionen er et komplet vrag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...