Hop til indhold

Sweetkisses sødeste GFE

Featured Replies

Skrevet

Mine brødre i synden, det her er min første anmeldelse i dette forum. Jeg har jo læst en del af jeres dejlige oplevelser med Julie og nu blev det så min tur. Eller dvs to møder er det blevet til denne sommer. :wub:

Hun kom ud til min adresse og hold fast hvor er hun en charmerende og imødekommende pige… da vi mødtes var det som om vi var kærester allerede!! ;) Vi kyssede dybt og blidt og hendes hånd fandt hurtigt ned i skridtet på mig, allerede inden hun havde fået overtøjet af!!!! :wub: Jeg begyndte at blive tændt men ville ikke skynde mig så vi fik et glad bobler og sludrede lidt men begæret tog hurtigt over og vi fik afklædt hinanden samtidig mens vi snavede (hun kysser bare som en drøm) og hun startede med et dybt og vådt blow som jeg efter få minutter måtte stoppe hende i… der var så meget mere vi skulle nå på den time!!! <3

Og jeg skal osse love for at vi kom hele vejen rundt med slik og nus i alle huller og en tur over spisebordet osv osv.  Detaljerne vil jeg holde for mig selv men vil bare til slut sige at hun gav mig en orgasme uden sidestykke!!!!! <3<3

Jeg glæder mig allerede til næste gang jeg skal begrave mit ansigt i hendes lækre runde røv og mellem hendes dejlige fyldige lår:wub::wub:

Hun er en ener og et virkelig dejligt og sødt menneske….!!! 

Skrevet

Link så alle kan følge med ?

Skrevet

.....en tur over spisebordet...! Den variant glemte vi, da SweetKisses besøgte mig forleden;)

Tak for tippet og den gode anmeldelse..:)

Skrevet

@SweetKisses er noget helt særligt man forstår først hvor unik og skøn en GP og kvinde hun er efter et besøg. 

Efter mit seneste besøg i september måned gik det op for mig da jeg lå på hotellet bagefter at det havde været min absolut bedste GP oplevelse nogensinde af mange forskellige grunde ^_^ og jeg er glad for at jeg skal se den skønne fantastiske kvinde allerede i November igen. 

Hvergang jeg læser en ny anmeldelse fra en ny besøgende bliver jeg glad på deres vegne over deres begejstring og glæde fordi det minder mig om mine egne skønne øjeblikke og den første gang hun slog benene væk under mig og fuldkommen redefinerede og ændrede mit syn på den perfekte GP oplevelse for mig personligt. 

Skrevet

;)

Total enig i anmeldelsen og de efterfølgende kommentarer.

Hvor er det skønt, at vi kan finde ud af at deles pænt om den søde lagkage .....  og lagkagerne i det hele taget......tak. 

Os når vi er bedst. EG når den er bedst.:)

Skrevet

Hvordan skal jeg kunne vente med mit første møde med @SweetKisses til næste lørdag... ^_^ Der er et ord for det: Tortur.

:wub:

Skrevet
Karsteng skrev, for 8 minutter siden:

Hvordan skal jeg kunne vente med mit første møde med @SweetKisses til næste lørdag... ^_^ Der er et ord for det: Tortur.

Jeg havde tre måneders venten imellem mit første og andet møde :blink: den første af de tre måneders venten var forfærdelig jeg føler din smerte. Men uha belønningen når du møder hende hun giver en så meget igen i de møder :x

Skrevet
SweetKisses skrev, for 20 timer siden:

Tak sødeste @slagterhund:wub: glæder mig til næste gang! :rolleyes:

Hey sweetkiss vi havde en aftale i dag kl:15 hos mig i køge men du kom aldrig og har ikke svaret på mine mails ? Hva sker der 

Skrevet

@SweetKisses hey sweetkiss vi havde en aftale i dag kl:15 hos mig i køge min du kom aldrig og du svare ikke på mine mails hva sker der ? 

Skrevet
Nikky888 skrev, for 53 minutter siden:

@SweetKisses hey sweetkiss vi havde en aftale i dag kl:15 hos mig i køge min du kom aldrig og du svare ikke på mine mails hva sker der ? 

Den korrespondance kan i tage pm

Keeper 

Skrevet
Karsteng skrev, den 14.10.2023 at 20:09:

God fornøjelse @Karsteng med dit første besøg imorgen hos den skønne dejlige Julie ^_^ Jeg håber du får et ligså frækt og uforglemmeligt første møde med hende som vi andre har oplevet. 

Sidder selv og tæller dage til min næste aftale i november med den smukke og dejlige @SweetKisses ^_^ :wub:

Skrevet
Dillermand Junior skrev, den 20.10.2023 at 07:49:

God fornøjelse @Karsteng med dit første besøg imorgen hos den skønne dejlige Julie ^_^ Jeg håber du får et ligså frækt og uforglemmeligt første møde med hende som vi andre har oplevet. 

Sidder selv og tæller dage til min næste aftale i november med den smukke og dejlige @SweetKisses ^_^ :wub:

Vi er efterhånden et stort hold i fanklubben....:):wub:

Godt at den søde, og meget begavede, pige giver sig god tid og styrer sin kalender, så der også er indbyggede pauser. Ikke kun sexuelt ,men også mentalt. Og forresten er der jo også andre ting i livet.:)

Så må vi andre bare vente tålmodigt og aftale i meget god tid i forvejen.

Skrevet

Det er en dejlig ting at fanklubben vokser ^_^ Det fortjener den dejlige Julie. 

Tager gerne noget ventetid for at finde den rigtige dato med skønheden ^_^ selv med ventetid er hun fra næste aftale den GP jeg har besøgt oftest i 2023. 

Efter min november aftale får jeg uden tvivl den længste ventetid nogensinde til næste aftale men det er fordi jeg planlægger en helt speciel aftale med hende som bliver den lange ventetid værd. 

Skrevet

Hun er desværre svær at få en aftale med men jeg håber det lykkedes en dag :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.