Soren Soernesen 0 Skrevet 13. Oktober, 2023 Hejsa ... Nogen bud på gode steder at besøge ved Henne Strand - Blåvand - Vejers - Houstrup i efterårsferien? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 13. Oktober, 2023 Ja, en afstressende vandretur med gummistøvler, uden toupe eller paryk, langs strandene ville nok være det nærmeste jeg kan komme i tanke om 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 14. Oktober, 2023 Soren Soernesen skrev, for 16 timer siden: Hejsa ... Nogen bud på gode steder at besøge ved Henne Strand - Blåvand - Vejers - Houstrup i efterårsferien? Der er engang imellem en der lejer et sommerhus og annoncer på AL. Ellers er det Varde, Esbjerg og Herning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 224 Skrevet 14. Oktober, 2023 Jeg har sendt dig en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 225 Skrevet 14. Oktober, 2023 HansenDanmark skrev, for 10 timer siden: Jeg har sendt dig en PB Er det noget du vil dele med andre.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg