Hop til indhold

Recommended Posts

Holy god........

https://annoncelight.dk/showad/386188

Jeg har i mine mange år med erfaring med glædes piger aldrig mødt, i mine øjne, så smuk en kvinde.

Ikke nok med at hendes gudesmukke slanke krop med de mest perfekte bryster jeg har set bar hopper rundt af glæde i lejligheden.

Hendes smil, hendes kys, hendes oralsex, hendes grin, smil under hele akten fra jeg kom til hun kyssede mig farvel på dørtrinnet,
er fuldstændigt overvældende. Magen til integritet har jeg aldrig oplevet.

Jeg er udemærket klar over at dette også handler om kemien mellem 2 mennesker.........men holdaop......tilbage på kontoret....sidder her og er blown away...

Gutter....pas godt på hende her......hun er en klar stjerne på himlen blandt glædespigerne i østjylland.

Cheers 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ChoosyVery skrev, for 2 timer siden:

@topdog1975, ja, og det var det jeg mente med min korte kommentar ovenfor. Mere uddybende her i min anmeldelse: 

Skarp anmeldelse, mange tak for det! Jeg vil helt klart også prøve at give hende et skud, kan se hun er i Aalborg nu!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lille c skrev, for 10 timer siden:

Fantastisk pige, det vildeste jeg har oplevet i meget lang tid. Hun er totalt hæmningsløs.

Lyder som en man skal besøge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lille c skrev, den 31.10.2023 at 13:27:

Fantastisk pige, det vildeste jeg har oplevet i meget lang tid. Hun er totalt hæmningsløs.

Hæmningsløs? Fortæl, fortæl :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg have en super oplevelse med hende. Betalte for 45min uden ekstra, men fik blow uden og en masse tungekys, det virkede somom hun lod sig rive med. Gik også 5min over tid jf. mit ur, men der var ingen hastværk, og fik en ordentlig farvelsnaver.

Efter første udløsning, tog hun initiativ til anden omgang.

Billederne er retvisende og nye, hun er dog endnu pænere når hun smiler.

Hendes engelsk er fint til kommunikation under akten, men halter lidt under small talk bagefter. Hun var glad, smilende og tændt under hele seancen, eller var virkelig god til at fake det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ja1987 skrev, den 5.11.2023 at 16:13:

Er stedet diskret?

Det er en almindelig opgang, tæt på Viby Torv, men pga. hække og hegn er det OK diskret.

Det er et "i denne sammenhæng kendt" sted.

Man ser dog altid lidt lusket ud, når man står med telefonen i hånden, og venter på at blive lukket ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har forsøgt at aftale en tid med hende, men det lykkedes desværre ikke i denne omgang :( Hun tager vist hjem på søndag, men kommer måske tilbage. Skal vi ikke alle sammen aftale at vi giver hinanden en påmindelse når vi ser at hun er tilbage?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik hende prøvet for et par uger - men synes lige hun fortjener et ekstra shoutout! Hun er en klar vinder.

Hun fortalte mig hun aldrig har været i jobbet før indtil hun ankom til Danmark. Måske derfor hendes lyst og nydelse virker så ren og oprigtig, en ægte kæreste oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...