J@n38 84 Skrevet 12. Oktober, 2023 Godaften! Jeg har kig på den unge dame her. Hun kunne godt friste lidt. Nogen der har besøgt hende og som kan fortælle om hun er reel nok? https://annoncelight.dk/showad/385235 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 12. Oktober, 2023 (edited) Prøv at ringe til hende…. https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=385235&search_and_or=or https://118.dk/search/go?pageSize=25&whatName=&whatCategory=&whatPhone=&whatOther=&whereStreet=&whereHouseNumber=&whereZip=&whereCity=&category=&keyword=&what=55245048&where= Denne og flere andre annoncer med danske piger (med efternavn….?) lyder tilforladelige, reelle, ægte. Men hvis ts og andre nu bare tænker som en svindler, tænker baglæns og starter med de 4-5-6 kontrol steps og fx ringer til vedkommende….tager hun ikke/aldrig tlf, stinker det jo. Især hvis man skriver at man gerne vil ringe eller ringes op. Søg fotos, navn, tlfnr, annoncenr, profilnavn, unikke buzzwords fra annoncen og derpå ring (check tlf tages, hun er dansk, hvis hun påstår det) og spørg ret hurtigt, hvordan betaling foregår (hende her skriver kontant….men er det sandt?) Er hun reel burde kontant betaling og lige ringe ved tid i 60 sekunder ikke være et problem. Har man ikke rent mel i posen, så er det Redigeret 12. Oktober, 2023 af Martijes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 13. Oktober, 2023 Tror hun plejer at være i Aalborg.................. men hvorfor 2 navne lidt mystisk ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 576 Skrevet 13. Oktober, 2023 Umiddelbart, så ser annoncen jo meget fin ud, iforhold til tekst og formulering - dog faldt jeg over "mine priser er ikke til håndtering" de fleste ville vel skrive ikke til forhandling. I øvrigt en lang og fin tekst, men så kun 2 billeder som ikke engang er ret gode. Men ja som en anden skriver, prøv at ringe bliver den taget, snakker hun dansk lyder hun til at kunne overholde en aftale? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 13. Oktober, 2023 (edited) Claesen skrev, 1 time siden: mine priser er ikke til håndtering" Lille rødt flag uden det skal misforståes som at een stavefejl eller forkert ord isoleret set betyder snyd og svindel (masser af danskere kan ikke tegnsætning, stave godt og misforstår fx ord….har lige glemt en af de typiske fejl selv tv værter siger forkert). At hun skriver ‘nærværelse’ og ikke nærvær kan blot være fordi, hun/han/de tror det hedder sådan. Claesen skrev, 1 time siden: prøv at ringe bliver den taget, snakker hun dansk lyder hun til at kunne overholde en aftale? Ja tak, stærkt, lakmustesten og ‘bagvendt kontrol’ i stedet for blot at spørge herinde, checke tlfnr fx via 118, skrive sms (svindlere skriver kun, tager aldrig opkald af åbenlyse grunde) Redigeret 13. Oktober, 2023 af Martijes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 13. Oktober, 2023 (edited) Markild skrev, for 1 time siden: For 3-4 mdr siden var der en Sofìe og en….Louise, der AL annoncerede. Fup og svindel. De havde dog kortere tekst og snap (den ene). Den anden tlfnr. Tænke de efterlysninger kan findes herinde…..det var bla i Viborg området. Sjovt nok samme navne brugt i denne annonce. Ofte man man ‘afsløre’ svindlere ved at tænke baglæns, kontrollere (opkald bla), hurtigt spørge til betalingsform (hvorfor bruge tid på at skrive med en, blot fordi man tror fotos/nationalitet/alder/tekst-ydelser lyder mmmhmmm). Søg Louise og Sofie men specifikt i tråde ‘efterlysninger’ (evt anmeldelser) i Jylland og måske kun 3-6 mdr tilbage. https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=Louise&type=forums_topic&nodes=44,78&search_and_or=or&sortby=relevancy https://annoncelight.dk/showad/380817 Efternavn uanset det er opdigtet er rødt flag. Profildato kan være ligesom ingen telefonisk kontakt og anmeldelser/tråde. Jeg har prøvet at ringe 15-20 gange. Lagt besked på tlfsvarer (kan også være rødt flag). Og sendt besked om at ringe til mig eller svare, hvornår jeg kan ringe. Tager man aldrig tlf. Skriver man (og måden) at man aldrig kan ringe eller ringes op = 99% sikkert svindel. Louise Andersen Profil oprettet: 19/09 2023 Redigeret 13. Oktober, 2023 af Martijes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 13. Oktober, 2023 Og til dem, der stadig ikke har forstået det, er der vel bla 3 former før snyd/svindel: Forudbetaling-overførsel Link til betalingsside Få adresse (cirka adresse som fx vejnavn, solcenter, bygning eller butik) og derpå (altid via besked; aldrig opkald!) blive sendt videre eller få besked på at købe fx paysafecard og lign eller at en ven liiiige kommer forbi, hen eller ned og henter pengene, typisk med forklaring om sikkerhed eller ‘jeg er blevet snydt før’. Nogle gange kan de endda lade kunden se pigen: alt led i svindler strategi og denne psykologiske effekt (har et udtryk) om at en kunde, der investerer tid, energi, kræfter som at tage bad, hæve penge, bevæge sig OG JO HAR ET LIDERLIGT BEHOV (klimaks) typisk nemmere kan ‘overtales’ til at tro og stole mere og fx hente paysafecard, overføre lidt, aflevere penge….. Det er ikke raketvidenskab. Blot svindler strategi med eet formål, der ret nemt kan afsløres ved at tænke som dem og bagvendt og straks kontrollere. Fx bede om opkald. Nemmeste facon. Og vurdere svaret. Alle svindlere vil prøve at ignorere sådan et spørgsmål. Eller aflede eller bortforklare med ‘historier’ ala kan ikke tale lige nu (læs; aldrig ), er i bil/tog (larm), batteri næsten dødt, mistet tlf/lånt vens, ikke mere penge til at ringe osv osv….. Sååå nemt gennemskueligt. Utroligt flere sexkunder ikke tænker baglæns som en svindler. Er jeg svindler og vil have overførelse, undgå at blive opdaget eller afsløret, fx i ikke at være dansker hvis jeg skriver at jeg er eller stå med en mand….ja så sørger jeg naturligvis for at alt kontakt KUN går via sms, snap, mail Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 13. Oktober, 2023 Mon ikke det er den samme: BUZZWORDS! Kan man ikke finde tråde på navne, profilnavne (nye, slettes) så prøv buzzwords, der er speciellle dvs IKKE ord som dansk, gfe, lækker, studine, ung, sexet da de findes i tusinde tråde. Typisk har svindlere en tendens til samme ord, udtryk, retorik (udover de tit lover lidt for meget, ofte også har lave priser måske). Uden jeg har checket tror jeg ikke en søgning på OLIVEN SEX (søg sætningen såvel som oliven og i et og 2 ord) giver mange hits Skrevet 19. September Hej, Jeg har ikke besøgt kendte, og kender hende heller ikke. MEN, hvis du forventer at finde en dansk pige, skal du ikke kigge efter hende. Prøv at nærlæse teksten..... Hendes priser er "ikke til håndtering".....type et eller andet translate. - Der er også andre "sjove ord". Men, god fornøjelse. Sliksen 198 Skrevet 19. September Oliven massage lyder spændende BETALINGSFORM bankoverførsel - paypal - kontant 100%NÆRVÆRELSE 100% DISKRETION JEG TILBYDER: - dansk - fransk - spansk - superfransk - deepthroat - strap-on - 69 - spanking - massage - prostata massage - oliven massage - golden shower - Modtager sorte kys - oral sex - stripteas show - græskmed forbehold - dildo show -¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥ aars løgstør ranum rørbæk kjellerup hammershøj Hobro Hadsten Langå randers # viborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterxxxxxxxxxxxxx 43 Skrevet 15. Oktober, 2023 (edited) Tak for gode råd, Martijes - det er virkelig en jungle ... og apropos bl.a. 'håndtering' af priser er der også mange retoriske gengangere i annoncer, som skaber usikkerhed om annoncens autenticitet. Men som du og andre er inde på, et kort telefonopkald (som lakmustest) bør kunne 'håndteres' af en oprigtig og seriøs kvinde. Redigeret 15. Oktober, 2023 af Peterxxxxxxxxxxxxx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 15. Oktober, 2023 Peterxxxxxxxxxxxxx skrev, 1 time siden: retoriske gengangere i annoncer, som skaber usikkerhed om annoncens autenticitet. Men som du og andre er inde på, et kort telefonopkald (som lakmustest) bør kunne 'håndteres' af en oprigtig og seriøs kvinde Bingo! Tænk som en svindler Gå baglæns med kontrol Ikke bare sms (svindlere sørger for altid kun at skrive wa/snap/sms/mail) Ring eller bed om opkald/voicemail (det kan alle naturligvis gøre for eller siden: i dag fik jeg en voicebesked af en, der påstod, hun var dansk….tydelig Siri-agtig robot accent, ergo løgn) Start med at spørge, hvordan betaling foregår (svindlere vil aldrig begynde at sige kontant, hvis de ved, de ikke er der (sidder i et andet land fx/er et par/fyr/vil have overførsel (jvf de mange undskyldninger om syg hund/moster på sygehus i Jylland/benzin/ingen mad) - kun den nye slags svindel med at sende folk til adresser og SÅ komme ned (ven) og hente penge er anderledes… Derpå check fotos og tlfnr Sværere er det ikke! Naturligvis kun nødvendigt hvis gp’en åbenlyst er reel, svarer (nogle annoncer svarer sket ikke eller er altid på svarer, især Lyca Mobile er 99% svin del, tit generet svarer fra et andet land, fx Sverige el Indien) og svarer/skriver ‘normalt’ og høfligt uden 5000 smileys, mistænkelige priser, danske efternavne, lover alt fra urin til gfe, har 100% ægte billeder (så er de det tit ikke)………mange nemme kontrolting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterxxxxxxxxxxxxx 43 Skrevet 15. Oktober, 2023 (edited) Enig, langt hen ad vejen. Der kan dog være tilfælde hvor det på forhånd annonceres at man ikke kan ringe ... og hvis kommunikationen ellers kører reelt - og der ikke er voldsom megen anledning til at tvivle på annoncens autenticitet - vil jeg personligt godt acceptere at telefonisk bekræftelse ikke gives. Jeg tror også det er sundest at vi ikke dyrker for mange generaliseringer og bliver for rigide, og det gælder 'begge sider' (jeg synes der er en tendens til at potentielle kunder hurtigt kategoriseres som gratisonanister el.lign., hvis de er i tvivl, ikke kan komme omgående eller deres ønsker fordrer mere indgående dialog; jeg har selv oplevet en meget forhastet/stresset tilgang fra flere kvinder/telefonpassere, som øjensynligt forventer at en henvendelse betyder at man er ready-set-go indenfor syv minutter ... og ellers er man useriøs). Redigeret 15. Oktober, 2023 af Peterxxxxxxxxxxxxx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg