29b 8 Skrevet 12. Oktober, 2023 Jeg har besøgt Anna i Rødekro da hun var der sidste gang. Kan se hun er på samme adresse igen, et par dage. Hun er utrolig flot med en lækker krop. Bestilte 15min. Da jeg kom blev jeg smidt i bad (gør alle), og så ellers igang med et hurtigt blow efterfulgt af sex i et par forskellige stillinger. Sluttede af hvor hun lå på maven og fik den bagfra. Stedet er kendt, men meget diskret. Jeg kunne godt finde på at besøg igen, men personligt synes jeg ikke hun var i så godt humør på dagen, og jeg måtte ikke tage for meget fat i brøsterne. Ellers et fint besøg. https://annoncelight.dk/showad/381315 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borge 34 Skrevet 13. Oktober, 2023 Alt sammen på 15 min ? 2 besøg på 30 min ? PÅ samme adresse ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
29b 8 Skrevet 11. December, 2023 Borge skrev, den 13.10.2023 at 08:39: Alt sammen på 15 min ? 2 besøg på 30 min ? PÅ samme adresse ? Tror lige du skal læse mit opslag igen. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg