Hop til indhold
Thaielsker

Michella - Sexkillingerne i Hvidovre

Recommended Posts

Nogen der ved om Michella er aktiv et eller andet sted i dag? Hun var for en del år siden sammen med en der hed Karina på Gammel Køge Landevej i en rød bygning på 1. salen over en bilhandler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved om Michella er aktiv et eller andet sted i dag? Hun var for en del år siden sammen med en der hed Karina på Gammel Køge Landevej i en rød bygning på 1. salen over en bilhandler.

 

Jeg kan huske Michella fra "Sexkillingerne" i Høje Tåstrup tilbage o. år 2001-2002....

Dejlig, sød, naturlig naboens datter type o. 25-26 år m. pænt store ægte D-skåls bryster :-P

1 time med det hele kostede 1.000 kroner - et enkelt koncept med "fuld pakke" inkl. GFE leveret til topkarakter.

Har ihvertfald aldrig fået det bedre på steder, hvor prisen er det dobbelte :wink:

Men om hun stadig er aktiv den dag i dag aner jeg ikke.

 

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan huske Michella fra "Sexkillingerne" i Høje Tåstrup tilbage o. år 2001-2002....

Dejlig, sød, naturlig naboens datter type o. 25-26 år m. pænt store ægte D-skåls bryster :-P

1 time med det hele kostede 1.000 kroner - et enkelt koncept med "fuld pakke" inkl. GFE leveret til topkarakter.

Har ihvertfald aldrig fået det bedre på steder, hvor prisen er det dobbelte :wink:

Men om hun stadig er aktiv den dag i dag aner jeg ikke.

 

 

Nix Michella er ikke aktiv mere :sad:

 

Men Karina kan stadig træffes efter aftale i Snekkersten, med lidt lange svartider

 

http://www.voksenlisten.dk/karina26

 

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Karina er helt og aldeles uinteressant maskinsex så ligegyldigt med det link

 

Michella var toppen

 

Jamen det er da dejligt, at få lidt positiv feed-back, når man er hjælpsom :grin:

 

Andre har faktisk spurgt til Karina, og du nævnte hende også selv  :unsure:

 

Men endnu engang TAK for dine venlige ord :roll:

 

Med venlig hilsen

:geek:

 

Redigeret af Benjamin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen denne tråd bringer jo minderne frem. ...

 

Christina arbejdede også hos Sexkillingerne dengang. Er der nogen der ved om hun stadig er aktiv? Ikke fordi jeg regner med det, men man kan jo aldrig vide.

 

Altid-dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...