Waverider 340 Skrevet 12. Oktober, 2023 En gang imellem for jeg lyst til at slikke en pige og så skal det helst være helt glat. Men hvor er alle de voksede misser? Der er et kæmpe uudnyttet hul i markedet der. Jeg har seriøst mødt flere voksede piger uden for branchen. Til de piger der følger med: Er det fordi det ikke er umagen værd? Er det fordi det gør ondt? Der er jo masser af tattoos, piercinger og silikone i branchen men stort set ingen voksede misser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 12. Oktober, 2023 Ikke så svært endda. Læs deres annoncetekst. Jeg knepper og slikker kun glatte piger. Hader hår i suppen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 12. Oktober, 2023 Jeg tror det handler om praktik - for at man kan blive vokset, skal hårene være en hvis længde. Hvis man fx ikke selv trives med kunder når man ikke er glatbarberet, er der altså en forholdvis lang periode hvor man ikke er glat - tvært imod. Det samme hvis man ved at ens kunder forventer man er glatbarberet… lidt øv at skrive på sin annonce “FYI - det er lige perioden op til voksbehandling” jeg selv er netop begyndt med laser, det kan anbefales! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 12. Oktober, 2023 SweetKisses skrev, for 3 minutter siden: Jeg tror det handler om praktik - for at man kan blive vokset, skal hårene være en hvis længde. Hvis man fx ikke selv trives med kunder når man ikke er glatbarberet, er der altså en forholdvis lang periode hvor man ikke er glat - tvært imod. Det samme hvis man ved at ens kunder forventer man er glatbarberet… lidt øv at skrive på sin annonce “FYI - det er lige perioden op til voksbehandling” jeg selv er netop begyndt med laser, det kan anbefales! PÅ gensyn, skønne pige... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 12. Oktober, 2023 Jeg kunne personligt ikke drømme om, at vokse missen, alene tanken om hvor ondt det må gøre Jeg har tidligere barberet læber og haft hår på trekanten. Nu er der trimmet / naturligt hår. Det er muligt at slikke en naturlig fisse uden at få hår i munden Jeg tror, at flere og flere vælger det naturlige…. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2962 Skrevet 12. Oktober, 2023 Liv skrev, for 1 time siden: Det er muligt at slikke en naturlig fisse uden at få hår i munden Det kan jeg skrive under på 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 13. Oktober, 2023 Hæ, jeg syns ikk at jeg møder andet udi i branchen. Jeg ser omvendt sjældent de fart striber jeg er så glad for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg